történések

2009.12.26. 20:32

Most, hogy végre visszavettem a lakóhelyemet, írok egy posztot. Beszámolok arról, hogy mi törént az elmúlt pár napban a már közölt dolgokon kívül. Először is gépcsinálások dögivel. Mindenkinek most jutott eszébe, hogy gépet kell venni, és szeretné használni a fa alatt... Össze-vissza futkosás, telepítés, egyéni igények kielégítése. Többnyire orvosokhoz mentem. Még volt ahol a lakásriasztót is rámbízták, hogy nézzem már meg azt is miért jelez hibát. Van egy fogorvos srác, aki kifejtette a véleményét nekem, hogy ő nem érti az emberek miért nem szeretnek vidéken élni, miért nem a minőséget veszik, és miért élnek úgy mint a világ, miért nem mernek mások lenni.

Egyszerű válaszaim: nem kapnak munkát vidéken, sőt már lassan városban sem. Egy valag pénzbe kerül nekik az utazás, ezért inkább beköltöznek. Második: általános pénzhiány. Népi jellegzetesség, hogy még akkor is megveszem ha gagyi, mert a birtoklás öröme. "vettem xy-t z ft-ért. Fel lehet vágni valamilyen szinten vele. Azaz pl elmeséli valakinek, hogy ő milyen olcsón vett valamit, és ezzel máris kitűnik az átlagból. :) Máris indivídum. Nem számít, ha amit vett gáz/gány/szar, ő akkor is vett, és ő több. Hát igen. Amúgy sem lenne pénze minőségre, mert ugye bevállalta a most egy A3-as árába kerülő Suzukit 10 évre hitelre, és hát kevés az a kereset arra, hogy megválogassa mit eszik/iszik/használ. Jó az olcsó és ennyi. Nem mindenki teheti meg azt, hogy a jót keresse. Utolsó kérdésre a válaszom: mert vannak olyan szakmák, akik nem tehetik meg, hogy a világtól levállva élhessenek. Ő orvos, ő megteheti, mert beteg emberek mindig lesznek. Lesz munkája, bárhogy csinálja. Nálam pl ha lemaradok, munkám sem lenne. :D Ez van, el kell fogadnia. Egyből elgondolkodott. :)

Ma meg ATA-t kellett újra beállítanom egy helyen, mert egyszerűen kitörlődött belőle minden beállítás. Nem tudom mi történt/miért, de eltűnt minden.

Késődélután pedig visszavittük rokont, és ráfeküdtem erre a Ceragem ágyra. Hát azt hittem szétszedi a hátamat. Iszonyatosan szar volt... Én nem tudom mit élvez ezen nagyanyám... Mindegy hát, túléltem. Még lehet párszor el kell rá menni, mert állítólag jó. Felőlem... Sanyargasson csak az a szar, legalább addig sem gondolkodom. :D Most itt van a "barátja". Mióta nagyapám akit imádtam meghalt, őt szedte össze helyette... Engem irritál a faszi. Azért jópofizok, de áhh nem bírom.

Kockuljunk is: éppen telepítgetem a Gentoo-t a notira. Úgy döntöttem, hogy most a current vonallal tartok. 2.6.32-es kernel. Egyből az elején bele is futottam abba, hogy hiányolta a mesa-t az x, de a mesa függősége pedig a x volt. :D LOL! A megoldás egyszerű volt, szimplán visszaállítottam a use flaget feltettem a régebbi mesát, és már ment is a dolog, majd a use flag újra beállításával az újabb x és mesa került fel. Most az új kde 4.3 fordul. Sajnos a knetworkmanager-t nem tartalmazza az alap portage, így azt overlay-ből kell telepítenem. Tudom, hogy a kde-testing azaz mára kde overlay-ben van kimaszkolva, azaz már csak picit szopni kell a use flagekkel, és nem lesz para. :) Ha így haladok, 1 óra múlva lesz egy fullos kde. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr231621536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása