Élek még, csak vizsgára készülök, de most pótolom a kiesett posztot.

Ott állt meg a thread, hogy éppen ZH-t akartam írni (akart a halál, de muszáj) EH2-ből. Szaktársammal végignyálaztuk skype-on az egészet, ment ki-be, oda-vissza, minenhogyan, jó lesz ez 5-öst kapunk! :) Tényleg sokat készültünk rá.

Elérkezett csütörtök délután. Átmentem a kis Swift-ért, hogy majd akkor indulnék vele péntek reggel. Szomszéd egyből mondta, hogy ha most is kannából tankolom meg, akkor ne töltsem annyira teli a kocsit, mert legutóbb olyan jól sikerült megtankolni a kis sárga fűnyírós  pöcsös kannából, hogy éjjel szivárgott belőle, és arra ébredtek, hogy fent a hálószobában ami a ház másik felén van, durván benzinszag van. Hát bocs, nem vagyok még pró benzinkutas! :D Elhoztam a kis pirost, és beálltam vele, majd skype-oltam még EH-ról 11 körülig, aztán shutdown -h now

5:00AM óra csipog. Ááááá, 5 perc. Órát lenyom. 6:12 kelt anyám, hogy akkor induljunk, vigyem be a céghez. Végülis 5 perc az igaz, de sokszor 5 perc. Nem szeretem ezeket a kieséseket. Egyik pillanatban még 5 óra, a másik pillanatban meg fél 12. Ha majd melózni járok kell valami specó sokkolós óra ami belémlövi a polcról az anódját és a katódját, agyoncsapdos 1000volt-al, és közben üvöltözik, hogy ébredjé má' fő'! Zombi állapotban a hidegtől remegve beültem a csodás autómobilba, és persze kis noszogatás után beindult a 3 henger. Azért bevallom siettem lefelé, nyomtam neki rendesen. Siófoknál a bevezető szakaszon olyan feltűnően csillogós kezdett lenni az út. Mondom milyen szépen lemosta az eső, biztos nemrég esett. Fel sem tűnt semmi egészen a tábláig, ahol egy kék márkatárs cigizett az árokban autójának támaszkodva. A nyomok alapján a szembe sávból indult, majd piruetteket lenyomva átsodródott a sávomba, és az árokba ment. Hmm mondom nice. Rálépek a fékre teszt képpen, a válasz egy farkidobás. Huhh! Csúszik az út! :) Aztán mikor a lámpánál ügyeskedve bírtam csak elindulni, már nem voltam ilyen vidám. Jött Balatonföldvár. Mentem vagy 40-el, az eső esett, az autón elkezdett szemmel láthatólag vastagodni a jégpáncél. Tettem rá még fűtést, hogy meg ne fagyjon nekem az ablak. Olyan volt már az egész mint egy jégpálya. Bármilyen kormánymozdulatra iszonyú csúszkálás, menet közben farkidobás. Picit azért fostam. Főleg mikor Balatonszárszónál a kamionok félreálltak, mert egyszerűen nem bírtak menni. Mi autósok araszolgattunk őket kerülgetve, de nagyon lassacskán. 30-40km/h, lépésben. Ilyen időben még sosem mentem. A gyalogosok nem bírtak megállni a lábukon. :o A kamionok azért nem voltak az autópályán, mert baleset történt a szakaszon, és le volt zárva. 10 autó csúszott össze. Az idő tellett, közeledett 10 óra, és még messze voltam a célomtól. Valamilyen szinten élveztem, mert kihívás, és sokat tanultam belőle, de rémisztő is volt mikor álló helyzetben kéziféket behúzva elkezdett csúszni az autó visszafelé. Kis gáz, és kuplung segítségével tartottam egy helyben. Tetszett, jó volt, kell ilyen! :D Szóval az ónos eső csak esett. Balatonboglárnál már annyira jó volt az idő, hogy ne fagyjon le, így végül onnantól elkezdtem behozni az elpocsékolt időt. Leértem időre, nem volt gáz.

Jött a vizsga. UHH! Mikor megláttuk. Azt a kurva életbe már! Nem értem, hogy miért nem lehet olyan feladatokat adni amit meg tud csinálni a nem villamosmérnöknek készülő egyszerű halandó! Miért kell ennyire az elvre menni? Végigszámoltam a komplex számos számológépemmel (amit imádok! <3) mindent. Ki is jöttek értékek, de mikor beadtam ennyit mondott: hát ezekre az eredményekre nem emlékszem... ÁHH! 2-en maradtunk végül. Kedvenc tanulótársam, és én. A többiek 1 óra alatt feladták, és elszivárogtak. Mikor kiment összenéztünk szaktársammal és: áááá kapja be, rohadt köcsög! Talán meglesz, de nem biztos... :S

Hazaindultam. Hazafelé semmi érdemleges nem történt, csak egy csaj akart összetörni aki nem látott, hogy a holtterében vagyok. Nincsen szerencsém a női sofőrökkel. :) Itthon megtankoltam a kocsit most kútnál, és visszaadtam.

Anyám állásinterjún volt Budapesten. Azt mondta megint eltűnt a gáz a Focusról autópályán, újra kellett indítani. (olyan lesz már mint egy windóz) Kicsit felkaptam a vizet, mert érzékenyen érint a dolog. Amilyen stílussal néha megyek vele, ha éppen előzés közben éri el a hülyeség akkor meghalok a picsába. Fel is hívtam a szervízt, keddre kaptam időpontot, viszem is.

Ma hívtak az albérlők, hogy munkanélküli lett a srác, így felmondják az albit. :S Áhh! Voltunk lent náluk, mindent egyeztettünk. Újra felkerült az albi a hírdető portálokra. Nem örülök, mert jófejek voltak, és sokmindent megcsináltak a házon. Most mehetek újra órákat átiratni majd a nevemre. Sebaj. :)

Kb ennyi az elmaradt infó, én most tanulok tovább, mert hétfőn akció újra, most szigó.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr441659697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása