exams, and so on

2010.01.11. 22:25

Tegnap éjjel kb éjfélig tanultam, hogy na majd 5-kor felkelek. 5-kor "a picsába!' felkiáltással óra lenyom: jó nem érdekel, megbukok, alszok, majd...

Reggel "ismeretlen időpont" kelt anyám. Valahogy eljutottam az autópályára. Annyi van meg, hogy körülnézek egy kereszteződésben, a többi reflex szerűen történt, tudat alatt, de irányban voltam. :D Szóval miután felfogtam magamat, és a helyzetet lementem a suliba. Találkoztam a barátokkal, többi szigózóval. Egyből rossz híreket kaptam. EH-ból nincsen több lehetőség. ÁÁÁÁ! :@ Fel is basztam magam, félredobtam a szigó anyagot ááá! Aztán beültünk. Jó tételeket húztam. Kicsit kidolgoztam az egyik tárgyat, és kimentem felelni. Belekötött pár dologba, de nem volt gáz. Aztán jött a másik tárgy. Hát ott sem volt gáz. Aztán jött a szopás... Azt hittem tudom a tételt, hát nem tudtam. Póttételt huzatott. Átlátszott a papír, kihúztam amit szerettem volna. Kidolgoztam, kimentem felelni. Áhh! :@ Ott is belekötött mindenbe! Azért átengedett. Közepessel zártam a szigót. Mindenki bukott rajtam kívül. Kellemetlen... :S EH-t vettük a nyakunkba a többiekkel. Megkerestük a tanárt, hogy kompromisszumot kössünk vele. Nem volt hajlandó. Ennyit mondott nekem: hát előbb-utóbb úgyis valamelyik tárgy miatt kirúgtak volna szóval te hibád! LOL! Bekaphatod a faszomat te fasz! :D LOL! Szóval mentünk témavezetőmhöz aki a mentorunk is. :) Meghallgatta a sirámunkat, és nyakába vette a sulit a kedvünkért. :) Most várjuk az eredményt, és meglátjuk mi lesz majd. Ez még egy bonyolult ügy lesz.

Még mindig keresem az ideális albérlőt. Akik voltak alaposan megkopasztották a lakást. Elvitték még a zuhanyrózsát is... EHH! Majd holnap ha visszairatom az órát akkor elő lesz véve a srác. Ne ám már!

Holnap délután viszem szervízbe a kocsikát. Ma nem csinálta az elmegy a gáz hibát szóval passz. Pedig teszteltem 190-ig minden sebességtartományban. Hazafelé mértek a völgyhídnál, meg Fonyódnál Pest felől. Köcsögök! Hazafelé majdnem elütöttem egy rétisast 190-el. Sima standard, csőrös-karmos rétisas volt. Annyira közel jött a pályához... Mázlijára felkapta a kocsi szélvédője felett elsüvítő áramlat, és feldobta. Elrepült egyből. Még a gyűrűt is láttam a lábán. Ha szegény állat hozzám ér, ott több 100 ezres károk lesznek. :S

Már több napja baszogat az egyik szomszéd, hogy menjek át mert ne megy a szkennere, és nézzem meg. ... Megigértem, hogy majd ma délután.

Ma már az autóban hazafelé kaptam az sms-t, hogy mikor leszek itthon mert mehetnék akkor megnézni a szkennert!

...

Plusz kaptam egy telefont, hogy akkor menjek át, mert lenne meló.

Ahogy hazaértem már mentem is a szomszédba még öltönyben, hogy megnézzem mi a gond. Ami notit csináltam az nem indult el. Megoldottam egy system recovery-vel. Visszaállítottam egy előző mentési pontra, és ment is minden. Hamar végeztem. Ezek után egy másik helyre mentem át, ahol meg állítólag nem ment a szekker. Érdekes módon nekem elindult. :D Még a hülye 13 éves hárpia kiscsaj mp4-es lejátszóval való faszkodásait is meg kellett hallgatni. Ő videót akart mp4-re. Mindent megoldottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr931665078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása