ez aztán gyors volt!

2010.01.13. 21:23

Nem sokkal azután, hogy hazaértem a szolgáltatóktól csörgött a teló. Egy úr volt, de nem igazán találta a szavakat. - Most ez vagy be van állva vagy nem tud telefonálni. - gondoltam. Megbeszéltem vele, hogy fél óra múlva megyünk le, és megnézhetik. Megérkezett a feleségével, és körbevezettük őket. Elmondtam a házról a tudnivalókat. Azt mondták jó, akkor lefoglalózzák, és kiveszik. WTF? Csak így? Hívtam anyámat, hogy oda jöjjön akkor. Megírtuk a szerződéseket, és holnaptól ő elkezd dolgozni a házon. Kiderült köműves, és mindent rendbe fog tenni. Az jó. :) Szóval jó, a ház ki lett adva újra. Szerencsére gyorsan ment, ami jó. Nem lett igaza egyik nézőnek. Azt mondta: ezt a házat sosem fogom kiadni. Hát mégis! :P Köcsög... 4 nap kellett csupán. Holnap mégsem megyek Budapestre, mert dolgom lesz az új bérlővel. Ezaz kiadtam! :D

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: hurrá

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr881670522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása