TMC rulez

2010.01.14. 22:13

Otthon döglöttem a matematika felett, mikor megállt anyám a céges kombi Octaviával a kapu előtt.

-gyere vezess mert ezt kaptam meg, és nem tudok vele parkolni
-jó

Mivel megvolt még hozzá a meghatalmazásom is így simán beültem, és megindultunk. A PDA TMC vevőjét előre behangoltam a 94,8-ra ami Budapesten az MR2 Petőfi. Az az adó sugározza a dugóelkerülő szolgáltatás jelét. Már miután beértem a táblánál meglepődve láttam, hogy délután fél 2 magasságában is sokkal intenzívebb a forgalom mint egyébként lenni szokott. Azt lehetett látni, hogy az emberek a megállókban összetömörülve állnak, már túl is lógnak a megállón. Óriási a tömeg. A villamosokon, buszokon is nyomorgás van. Trolik nem járnak, buszok semmi. Durva! A szoftver a petőfi hídon vitt át, és mivel a "shortest route" algoritmus volt beállítva, így az egészen kis utcákba is bement. Direkt így választottam, mert a főbb utakon rengetegen mentek. Megérkeztünk a VIII. kerületbe. Nem messze találtam is parkolóhelyet, az elnök utcában. Zavart, hogy Ben barátommal nem tudtam összefutni. 2 órán át vártam anyámra, az idő alatt el lehetett volna beszélgetni vele, meg megismerni face2face. Se telszáma, semmi nem volt meg, hogy szólhassak neki. Haza is vittem volna, mert céges autó, céges gázolaj. Így megvártam anyámat, közben tanultam. Miután visszaért továbbmentünk az Ikeába. Pár napja láttam, hogy az ikeás húsgolyó 100Ft. 10db húsgolyót kaptunk hasábburgonyával, barna szósz-al, jam-el 100Ft-ért. A mekiben az alap sajtburger 250Ft, és az fele ennyire sem laktató, szóval nagyon megéri! Az ikea felé már durván aktív volt a TMC. Szinte pár percenként: "traffic jam ahead", és "recalculating route" üzeneteket kaptam. Ügyesen tervezett, max 30mp-et álltam sorban lámpánként. Mikor elvitt valamelyik irányba már látszott, hogy állnak be a kocsik azon az útszakaszon amiről lehozott. :D Nagyon jó dolog, sokat fejlődött ahhoz képest amilyen volt 1 éve. Sok araszolástól kímélt meg, tudtunk rendesen menni. Ahogy az Ikeához értünk, mentünk az étterembe. Mindketten húsgolyót ettünk, és én még választottam egy svéd karamellás sütit. Jobb volt, mint gondoltam. Megkínáltam anyámat is, ízlett neki is. Auchan következett. Megejtettük a hétvégi bevásárlást, majd jött a Homasita, és a Cora. Odafelé picit elrontottam egy kanyart, és Törökbálint elit részére keveredtem. Huhh micsoda házak voltak! :o Kívül hangulatvilágítás a falon, akkora TV, hogy az útról láttam mit néznek! Nem semmi! Mázlisták! Értek a házak 100 milla + -t. A homasitában ami autófelszerelés illatosítót akartam venni a Focusba, mert elfogy a készletem. Kaptam egy ilyen propellerest 250Ft-ért. Jó az! New car meg vanilia illatú. Milyen kihalt lett a Cora! Emlékszem 1998-2000 körül mekkora szám volt az ott Törökbálinton! Most annyira semmilyen. Hazaértünk hamar, és itthon a metróba mentünk meg megtankoltuk a Skodát.

Jó volt ez a nap. Spontán jött a kaland! :D

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: jóság uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr301673314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása