Avatar 3D

2010.01.18. 19:18

Igaz azt írtam tanulóhét, de anyámnak ma megint Budapestre kellett mennie a szokásos konferenciára, meg állás ügyekkel kapcsolatosan. Mivel rettenetesen fájt a sarka, ezért rám hárult az autóvezetés, meg amúgy is. :) Nem volt gond, szépen felértünk, a dugóelkerülő tette a dolgát. 9:30 volt, délután 3-ig volt időm. Úgy volt, hogy találkozom egyik olvasómmal akit itt csak "Bélának" hívok, de mivel nem jött fel tegnap este msn-re, és még mindig nem tudom a számát, így nem tudtam vele egyeztetni, találkozó elmaradt. (ejnye) Helyette az Aréna plázába mentem megnézni az Avatar-t Digital 3D-ben. Már régóta vágytam rá, hogy lássam HD-ben, de csak nem akarák kiadni a filmet. Végül megnéztem kultúrcsekkre moziban. :D Nem az imax, nem nagyzolok. :D Időben ott voltam, megvettem a diákjegyet, és hajrá hajrá. 12-es sor 11-es székére kaptam helyet. Pont középen, pont jó térhatás, fasza volt! :D Az első 3D-s cucc egy trailer volt. Alice in wonderland. A trailer alapján az is érdekelne. Egész fura színvilága van. Kicsit szürreális, jó. Elkezdődött az Avatar. Vegyes gondolatok a kritikák olvasása után, de hamar átadtam magamat a filmnek. Ahogy ment előre az esemény egyre jobban bejött. Az egész színvilága, a grafikai kidolgozás. :) Nagyon bejött! Nem akarok lelőni semmit, nem is írok a filmről semmit. Egyszerűen csak jó. Ezzel a 3D-s okossággal ami ugye szimpla optikai csalódáson alapul, nagyon feldobják a filmet. Sajnos szinkronos volt, így meg kell majd néznem angolul HD-ben. Azt hiszem meg kéne majd nézni az Alice in wonderland-et is 3D-ben. Utána céltalanul bolyongtam a plázában. Elemet akartam venni anyám karórájába. Végül a 3. próbálkozásom után megvettem. Egy 1000-es volt. Apró pici speciális óraelem, és nem tartanak belőle... At órásnál... LOL Nem az én világom a butikok járása. Megnéztem az Electo world-öt ami éppen átalakítás altt áll, meg ettem. 3 körül összeszedtem anyámat, elmentünk még 1-2 helyre. Hazafelé az ikeás húsgolyó sem maradhatott ki természetesen. :P Jó volt, megérte menni. :) 3D-s mozi póver.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: film jóság

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr881682866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása