workaholic

2010.01.23. 21:25

Magamra tehetem ezt a jelzőt. Ma bepótoltam minden elmaradásomat ami felgyülemlett a hónap alatt. Ez 3 asztaligép összerakást, és egy notebook újratelepítést jelentett. Mire mindent backupoltam, és visszaállítottam, összehoztam mindent áhh. Fárasztó meló volt. Nem is voltam szinte itthon. Sebaj, végeztem mindennel. Még egy gép van hátra amit le kéne menteni, meg még egy WRT54GL-es routerre kellene dd-wrt-t tenni. Bekonfigolni aztán annyi. Holnap ünnep szerű lesz itthon, jön pár rokon. Nagyon hiányoznak... Ami kicsit rossz érzést keltett bennem az az, hogy T mondta, hogy O öcsikéje akit kedveltem még anno mikor beszéltünk, szánkóbalesetet szenvedett. :( Szemöldöke lett oda, és majd meg is látszik neki. Jaj már nem hiszem el, hogy nem bír magára vigyázni az a pici fiú... :( Legutóbb a drótkerítés, most meg ez... Áhh! Jó már nem beszélünk, meg nem is kéne foglalkoznom az ügyyel, de akkor is. Azért sajnálom szegényt.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: work uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr631696403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása