újra meló

2010.01.24. 22:58

Ma a tegnapi nap folytatása volt. Mégegy gépet csináltam, ami megint egy problémás eset. Ki kellett mentenem a halott HDD-ről mindent. testdisk-el megtaláltam a valaha volt partíciókat, és kiraktam őket image-be, majd mountolás után meg is voltak az adatok. HDD csere, újrahúzás. Egy WRT54GL routerre pedig dd-wrt-t pakoltam. Ez is arra a helyre megy ahová a HDD hibás gép. Holnap majd beszerelek mindent. Este megcsúsztam picit. Társhiányom volt. Jó lett volna megölelni, megszeretgetni valami jópofa fiúcskát, de semmi. :S Az a baj, hogy alapjában véve eléggé romantikus srác vagyok. Szeretek kedveskedni a társamnak amivel csak tudok. Elmenni vele helyekre, közös programok, és sok időt eltölteni vele. Eddig ezt a tulajdonságomat nem értékelte sajnos senki. Azért bízom abba, hogy még lesz akinek igénye lesz ekere a dolgokra amit én tudnék adni neki. :)

UPDATE: ez a 300. posztom mióta a blog.hu-n blogolok. :) Nem kevés, és sokmindent írtam én ez alatt a fél év alatt. Sokminden változott bennem is, meg körülöttem is. And the flow is keep flowing.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr741699392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása