óriási veszteség by apám

2010.01.29. 22:11

Valahol elkezdem...

Az egész úgy kezdődött, hogy apámnak állásinterjúra kellett mennie valahová Budaörsre. Gondoltam magamban tök jó, akkor én is felmegyek az ATA-ért valamelyik boltba. Meghánytam-vetettem, és a Ramirisből akartam vásárolni. Oda pedig nem lehet csak úgy bejutni sajnos. Körbekérdeztem, és kaptam egy cégnevet amire vásárolhattam. Apám erre kibaszta a hisztit, hogy én ugyan el nem mehetek vele! LOL! Aztán mégis vele mentem... :P Egy helyen még este gépet csináltam, és ott cserébe jár egy teljes kenyér. Teljes kiőrlésű búzából kértem, holnap át is veszem. :) Hát igen :D Megboltoltam, hogy a technikai támogatásért cserébe heti 1 kiló kenyér nekem bizony jár. ;) Hehe :) Szóval reggel elindultunk. Kitettem apámat, az autó tiszta "baszás(1)" lett az úttól aminek nagyon tudtam örülni. Kitettem apámat akivel felrakattam a TMC antennát. Éppen kihajtottam a pályára, a TMC antenna pedig le is esett a picsába az ablakról. :D Jó akkor mentem antenna nélkül. Nem volt para, kisebb torlódások. Ramirisben már voltam párszor, nem volt újdonság. Bemondtam a cégnevet, átvettem az ATA-t és húztam is vissza. Felszedtem apámat, és elmentünk az IKEA-ba húsgolyót enni. Éppen jóízüen ettem mikor úgy értettem a hangosbemondón mintha őt hívnák. Nem értettem tisztán, így hagytam. Induláskor elkezdte keresni a pénztárcáját. Mondta: nincsen meg. Kiderült 70 ezer ft volt benne. Lementünk a recepcióhoz ahol visszaadták, de pénz az nuku. Valaki lenyúlta. A kártyák legalább megvoltak. Állítólag a zsebe mellé tette. Miért nem lehet odafigyelni? Egyáltalán mi a picsának ennyi pénzt magánál hordani? Így is szar a helyzet, munkanélküli, és akkor elbasz 70 ezret. Hát marha szép mondhatom! Óriási anyagi veszteség érte a kasszát így! Faszom! :@ Mindig azt tanultuk kiskorom óta: csak annyi pénz legyen nálad amennyi feltétlenül kell. Vigyázz a zsebesekkel stb. Csak megerősödött bennem ez ezek után. Mégjobban fogok figyelni.

(1) sós-sáros, iszonyatosan mocskos

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: ehh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr931713647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása