rutin kör

2010.02.03. 19:06

Megint lent voltam "szeretett" városomban. Mivel a kocsi nemrég esett át egy magasnyomású szelep cserén, így leteszteltem. :) Hát igen volt mikor 200 körül mentem megint. Hamar lent voltam, és nem volt semmi baja. A rángatás, leállás nem jelentkezett. Beszélgettem egyet a témavezetőmmel, aki mondott pár jó dolgot. Kértem útmutatást a szakdogámhoz. Először a lényeget kell leírnom, majd utána szépen lassan a különböző témákat kell részleteznem. Már van egy elképzelésem kb. Összeaktam a teszt hálózatomat a laborban, és akkor jött a ledöbbenés: nincsenek meg a konfig fájlok sehol!!! Egyik pendrive-on sem!!! :S Az összes eddigi munkám, minden odavan! Emlékeztem, hogy nemrég töröltem le a gépemről egy olyat amiben tanusítványok, és egyéb dolgok is voltak. :( 100%, hogy ez volt az. Jó, nem tehettem mást, mint felkonfiguráltam a 3com switch-eket. Kipróbáltam, és a hiba jelentkezett. Lementettem a 3com-ok konfigját is. Lefotóztam még a teszthálózatot, majd le is járt az időm. Egészen hazáig azon idegeskedtem, hogy nincsen meg a munkám. Nem emlékeztem már az access point-ok IP címeire sem. :S Nincs mit tenni, újra kell írni az egészet. Ahogy hazaértem egyből elkezdtem keresni, és minden megvolt az asztali gépem asztalán. :) Óriási kő esett le a szívemről! Mázlim van, mert minden megvan. Nincs más hátra, mint megírni a szakdogát. Még elemezni kell a wireshark dump-okat is.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: suli

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr781727407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása