pizza! :::)

2010.02.05. 16:01

Mióta le vagyok tiltva a pizzáról azóta nem ettem. Legutoljára körülbelül múlt év szeptemberében ettem utoljára. A sors úgy hozta, hogy talált apám egyet a mélyhűtő alján rakodás közben, amely a fene tudja mióta állt már ott. :) Azonnal lecsaptam rá! Majd én megeszem! :P Megsütöttem, és kb úgy ettem mint mikor a TV-ben az afrikaiak kapnak egy kis kaját. Kicsit állott volt, kicsit avas, de pizza bassza meg! :D Jól is esett.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: hihi

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr661731930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása