memoirs part 5

2010.02.06. 08:00

Anime fan srácok: Azért veszem őket egy kalap alá, mert többnyire egyformák, és sokan voltak. Japánbuzik, és animét néznek, sosem voltak japánban, és nem is ettek még japán kaját. Volt párral szerencsém. Japán rokkot és hasonló zenéket hallgattak. Egyszer az egyik mutatott párat youtube-on. Hát nem kicsit szar... Volt amelyik erősen nyomult rám, volt amelyik kevésbé. Általában meg volt nekik mondva, hogy nem. Erre természetesen az "azt hittem te más vagy, de ugyan olyan vagy mint a többi" beírás. Hát őszintén nem tudom, hogy a többi milyen, de én nem akarok egy deviáns faszlámát magam mellé aki még szikráját sem mutatja a fiúság tényének.

"az anime nem mese, az életérzés" Én máshogy éreztem az életet. :)

Jellemzőik: csajos jellem, határozatlanság de hiszti mindenért, és számomra logikátlan dolgokon pörgés. Kinézetre hosszú haj, sötét színre színezve, néha a szem kifestve. Boráf...

Volt egy olyan srác akivel elkezdtem beszélgetni msn-en. "szia, hogy vagy?" után ő: kamus vagy, szia! és törölt lol-e?

Volt egy olyan srác akit társkeresőn vett fel. Az volt írva a profilba, hogy heteró. Felvettem, beszélgettünk. Azt mondta érdeklik a srácok. Oké. Aztán mennie kellett. 2 nap múlva jött ám, hogy ő nem meleg ám, és én beteg vagyok, kezeltessem magamat. Mert miért nem csajokra izgulok mint ő. 1 hét után betalált újra. Mutassam meg a farkamat, mert neki nagyon áll, és ki akarja verni. lol? Mondom nem. Hangban könyörgött msn-en át. Szexet ígért stb. Nem meleg mi? :D Faszkalap...

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr641729699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása