memoirs part 8

2010.02.09. 08:00

A győri tanár srác.

Történt egyszer egy júliusi napon, hogy éppen megint meg voltam szakadva a szokásos "nincsen senkim" állapoton, mikor bejött egy mail egy sráctól. Egy 26 éves bölcsész volt az randiról. Van egy olyan elvem, hogy "tanarat" sose. Emlékezetem óta rühellem a tanárokat. Talán egyszer majd leírom a gyerekkoromat, és akkor mindenki megérti miért. Szóval magyar-töriszakos volt, amihez a lehető legjobban nem értek. Írtam neki vissza, hogy beszélgethetünk, vegyen fel msn-re. Kiderült neki nincsen, meg ő az e-mail híve. Hát... lol... Jó akkor mél. Mélezgettünk, aztán nagyon nem tudott ő sem megfogni. Semmiről nem beszéltünk szinte. Megkérdezte voltam-e már Győrben. Mondtam, hogy voltam. Meg mondta ő mennyire szeretne valakit stb. Elkezdett rám nyomulni ismétlem e-mailben, hogy mikor jövök Győrbe mert akkor megmutatná. Mondtam most nem érek rá. De jöjjek Győrbe mert így meg úgy meg ő úgy tudna engem szeretni. Na itt akadtam ki. Sosem váltottam vele szót, sosem találkoztunk de tudna szeretni? Ne basszon fel! Akkor kiosztottam az észt, hogy bassz! Nem jön be, ne akarjon tőlem semmit, max haverok lehetünk. Erre bármi nemű érdemleges válasz helyett törölte magát. Ennyire beletipostam volna ezzel a piciny lelkébe? :O Na mindegy, eltűnt. Őt sosem értettem megy, hogy mit is akart tőlem pontosan.

A következő srác annyira semmi, hogy nem is érdemes megemlíteni, de ide még befér a végére. Nem találok logikát. Volt egy srác, 15 volt. Írtam neki randin, hogy beszélgessünk stb. Miután felvettem msn-re köszöntem neki. Köszönt vissza. Kérdeztem hogy van, jól volt. Kérdeztem suliba jár-e meg helyes srác. Erre ő: ismersz? :S Mondom nem, csak a képedet néztem, meg korodnál fogva valószínűleg suliba jársz. Aztán kérdeztem milyen szakon van. Mondta infón. Mondtam én is, meg mondtam, hogy kb miket tanulhatnak. Erre ő: te ismersz, áááá lebuktam. És törölt. Noormális? :D

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr521736065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása