péntek

2010.02.12. 14:50

A fiókomban kutatás közben találtam egy RJ 45-ös couplert.

Aki nem tudja mi az:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy olyan cucc amivel össze lehet kötni 2 kábelszakaszt. RJ11-et is támogat természetesen. Mindkét oldala így néz ki mint a képen. Múltkor éppen szükségem lett volna egyre, akkor nem volt. Most, hogy nem is ezt kerestem egyből előjött. :)

Finomhangoltam az ATA beállításait, mert történt vele pár affér az elmúlt napokban. Sokszor ledobta a PBX. Végre a kodeket is eltaláltam így már nincsen panasz a "nem olyan a barátnőm hangja mint régen" problémára. Beállítottam a hangokat is, hogy olyan legyen a kicsengés, a foglalt, és a vonal hang mint régen.

Felnéztem a seedszerverre, és meglepődtem, mert valaki rendes 14 részt leszedett az english today-ből. Még nem tudom mi ez, de angol gyakorló lesz. Jól jön indulás előtt. Éjjel-nappal nyomni kell, profin kell hozzájuk szólni hiszen azzal nyered el a kegyüket állásinterjún ha szépen beszéled a nyelvüket.

Durván összefolynak a napok. Nem gondoltam volna, hogy péntek van már ma. Jön a hétvége ahol szerintem anyám kitalál majd nekem mindenféle melókat, csak a szakdogámmal nem megyek semmire... Ma is írja: pihenés képpen tanulhatsz ám szigóra. Az neki hol pihenés? :D Jó nem vagyok egy női szorgalommal megáldott srác... Azért lusta sem, de azért na... Van egy határ amit nem szabad átlépni.

Átpakolgattam a nem fontos jelszavaimat is a KDE Walletbe. Jobb nekik ha ott vannak mint plaintextben a pendrive-on. Igaz nem lehet kezdeni velük semmit, de egyszer esik ami esik. Általánosságban is elmondható, hogy az emberek nem fordítanak elég nagy gondot a jelszavaik bizonságára, és bonyolultságára. Könnyen kitalálható jelszavakat adnak, esetleg úgy tárolják gépen doc-ban, hogy aztán aki a gépüket csinálja, (nem, nem én, véletlenül sem... d:)) az simán átutalhatná a teljes összeget a bankszámlájukról. Még van mit finomítani a tömegnek ahhoz, hogy potenciális e-user legyen.

Kaptam telefont, hogy akkor ma még vár rám egy kis notebook újratelepítés is.

Tömören ennyit akartam írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr161752235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása