eltitkolt homo-e vagy?

2010.02.15. 16:01

A következő beszélgetés részletet kaptam egy msn kontaktomtól. Tanulságos... Hogyan nyomjuk el a megeséget. Majd mikor 2 gyerekes családapa lesz a srácocska akkor kell majd bepasizni, és elhagyni a családot, mert előjönnek azok a fránya gondolatok. :) De lehet előbb! ;)

A :
*am a szüleid tudnak róla hogy milyen a beállítottságod? (persze nem muszály válaszolnod)
B :
*nem, de ha barátom lesz el akarom mondani
A :
*figyu sztem nem is vagy meleg kinövöd max bi leszel most tudom h ez hülyén hangzik
*de régebben én is felizgultam egy fiúra most meg.... nem
*most totál hetero vagyok
*szal . ne siesd el
B :
*de én szeretnék már csókolózni, ölelkezni, szopni meg ilyesmi, szeretni vkit aki fiú :)
A :
*persze nekm nincs semmi bajm a melegekkel sem nehogy félre érts
B :
*tom
*én tudom mi vagyok
*érzem
*és tudom fiúra van szükségem
*legbelül is azt akarok
*lányok max haverok. megnézem őket, de nem úgy
*még valamelyik tetszik is mert szép, de nem úgy
*szal :)
A :
*én még kb egy éve észre sem vettem a csajokat igaz egybe már régen bele vagyok esve de nem kellek neki
B :
*pedig helyes vagy :D
*jó srác :)
A :
*kössz:D
*te is helyes vagy azt hittem h van barátnőd is:D de
*akkor sok szerencsét a fiúknál:D
B :
*hát nincsen és nem is lesz :) am köszi
 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr371760513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása