hehh :)

2010.02.17. 14:26

Ilyenbe sem futottam még bele.

Írtam, hogy az ATA hülyeségeket csinál. Hosszas debugolás után rájöttem, hogy PSTN-ből bejövő hívás esetén többé nem megy ki a kimenő hívás. Abban az esetben működik újra, ha a VoIP felől érkezik hívás. Debugolás során figyelmes lettem a "No compatible codecs" logbejegyzésre. Keresgéltem a neten, és egy Linksys support fórumban találtam meg a választ. A hiba egy firmware bug. Egy analóg hívás után egyszerűen összekuszálódnak a kodek beállítások, és hülyeséget küld el a telefon szolgáltatónak. Az pedig bontja a kapcsolatot Audio error-al. Downgradelve a firmware-t 5.1.7-re egyből működött minden. Írtam a fórumba, hogy nekem is ez volt a hibám. A srác aki a thread-et indította pedig írt a Linksysnek, hogy mi a helyzet. Remélem meg fogják oldani, mert az 5.1.10-es firmware azért többet tudott mint a 7-es. Kíváncsian várom, de fellélegezhetek. Már kétségbevontam a teljes hállózati tudásomat az ügy miatt. Nem bírtam rájönni mi a fene lehet. Mindenképpen hálózati kommunikációban kerestem a hibát, pedig a SIP audio kodekeknél volt. :) Megint okosabb lettem!

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: work

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr161766263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása