visszavonulás

2010.02.28. 21:50

Egy bizonyos dolog miatt ma este elérkezettnek éreztem az időt arra, hogy visszavonulót fújjak. Töröltem magamat minden társkeresőről ahol megtalálható voltam. Már nem akarok ettől a pár hónaptól semmit sem párkapcsolat terén. Időm, kedvem sem lenne semmi ilyesmire. Tudom milyen idegesítő az ha nem tudok eleget foglalkozni a párommal. Át kell adódni teljes gázzal a tanulmányoknak. Be kell fejeznem őket, le kell diplomáznom, és ki kell utaznom nyugatra. Ez a vágyam, ezt szeretném! :) Beledobni magam valami nagy, ismeretlen, és bizonytalan dologba. Vágyom rá, hogy kipróbáljak valami újat. :)

Egyéb: biztos ismeritek azt a viccet mikor az ember bemegy az autószerelőhöz, az ráüt a motorra egy ponton, és minden megjavul. Velem is így volt. Jött rémülve a szomszéd srác, hogy úristen tönkrement az egere! Lesett, és most nem tud kattintani. Átmentem, visszahúztam a körmömmel az egér gombját ami benyomódott, és minden megoldódott. :D Hát igen, 2mp-es meló volt. :)

Holnap megyek megint háló laborba. Összedobom a rendszert, és kivesézem. Kell még pár mérés ahhoz, hogy 100%-os legyen a szakdoga. Múlt héten kellett volna menni, de valami oknál fogva ez a hét lesz a kiszemelt. A héten be kéne fejezni már a dogát. Lassan itt van 1 vizsga, amitől tartok. Kontaktolni kell a többiekkel, hogy ki mit tud. Múltkor mikor keresgéltem a neten anyagot, megtaláltam a régi CCNA anyagot, amit még akkor tanultam mikor a CCNA-t csináltuk. Jó volt újra látni, de még mindenre emlékeztem. Tovább kell menni CCNP-re mindenképpen. :)

Good nite 4 all!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr301798355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása