ködlámpa csere

2010.04.07. 20:19

Megint kivitte a ködlámpát a kő. Pont azt ami cseréltetve volt már. Mivel garancia nem veszik így úgy gondoltam, hogy megveszem, és beszerelem magam az újat. Körülnéztem a neten, és a Unix alkatrész kereskedésben meg is találtam a típushoz valót a legolcsóbban. Ugyan az a Valeo, csak Ford logó nélkül. Nosza felhívtam őket, és mondták van 1db raktáron. Oké, összegyűjtöttem a lámpát. Egyik ismerős cégére vettem, így 20%-os kedvezményt is kaptam az árból. :)

Hazahoztam, és miután anyám megjött, beleraktam. Megjelöltem a falon a régi törött lámpa vetítésének helyét, így az újat is oda állítottam az alsó állító csavarral. Észrevettem, hogy a kábelezésnél lejött egy picit a szigetelő szalag, így pótoltam azt is. Kicsit nehéz volt leszedni és visszarakni a burkolatot, de van egy trükkje. :) Elégedett vagyok, jól dolgoztam.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: work

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr371902580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása