testmozgás

2010.04.16. 07:38

Mindig is vékony fiú voltam ahogy visszaemlékszem. Tesitanárok rémálma. :) Viszont elkezdtem rendszeresen testedzeni az erönlét miatt. Meg jó lenne pár kocka a hasamra. Mivel sokat ülök a gépem előtt, ezért úgy döntöttem ez így meg fogja bosszulni magát, így jót tenne ha rendszeresen mozognék valamit. Kitaláltam, hogy 100 fekvőtámasz, 100 felülés, 100 hasprés lesz a cél minden este. Sajnos még csak a 30 felülés, 30 hasprés, és 15 fekvőtámasznál járok, több nem megy van még mit fejlődni. :S Rá akarok szokni a futásra is, mert az is kikapcsol, és energiával tölt fel. Ezt későbbi időpontra toltam, most semmi kedvem. Van, hogy kimarad 1-1 este a mozgás, de nem ez a tendencia. :) Érzem is, hogy jót tesznek a gyakorlatok. Frisebbnek érzem magam utána.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: jóság yeah

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr31925360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása