"good sings..."

2009.12.08. 09:28

Nemsokára indulok vissza "kedvenc" városomba konzultációra. Valamikor este érek vissza onnan. Megtudom végül, hogy hogyan kellett volna csinálni a ZH feladatokat. Kíváncsi vagyok a négypólusokra főként, és a norton generátoros is érdekel, hogy hol néztem el a soros-párhuzamost. Megint kölcsön autóval(nyunyuki) megyek, csupán annyi a gáz vele, hogy most éppen szar a féke, az eső meg esik. Úgy tűnik nyugdíjas tempóban kell lemennem és visszajönnöm most. Ha esetleg nem lesz több poszt akkor valószínűleg megtaláltam egy árkot vagy egy szomorú fűzfát. :) Óvatos leszek, mert nem így akarom végezni mégha néha kedvem is lenne hozzá. Mától szüneteltetem a társszerzést. Nekiállok a komoly tanulásnak. Kész a napirendem, ahhoz kell magamat tartanom. Nem akarok itt ülni sokat gépnél, mert azzal nem haladok, és bármi hibát vétek, én ki vagyok rugva. Érzem a súlyát a tetteimnek eléggé... If I could turn back time... De nem, ennek így kellett lennie. Akkor is ugyan ezeket csinálnám. Az ember mindig azt mondja: ha vissza tudnék lépni az időben... Dehát úgy már nem maga lenne. Az ő jellme, az ő döntései, abban a pillanatban így látta jól. Nem lenne szabad megváltoztatni, hiszen a dolgok együttállása így hozta. Mindennek így kell lennie. :) Nem filozofálgatok, inkább eszek egyet aztán összekészülök, és go. A met.hu szerint jövő héten hétfőn esni fog a hó. Régen láttam már olyat, és jó lenne ha lenne egy kicsi. Nem sok, csak jelzés értékű. Bár igazán karácsony estéjén lenne jó. Kinézni az ablakon, az utcai lámpánál hullanak a pelyhek. :) Nagyon régen volt már ilyen szintén. Úgy tervezem megyek majd karácsonyi díszkivilágítást fotózni az állvánnyal. Uhh tényleg én is adósa vagyok még ennek. Semmit nem világítottam még ki. Ideje, mert a végén még megszólnak, hogy lusta... "tanulj ne a saját kis szaros dolgaiddal foglalkozz" mondja anyám. Fogok...

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr931582529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása