A következő beszélgetés történt körülbelül 5 perce:

en says:
*szia
*ahogy ígértem :)
bi_'* says:
*hel.
en says:
*mi a helyzet?
bi_'* says:
*semmi.
*izgulok, na. (:
en says:
*miért izgulsz? :)
*suli miatt?
bi_'* says:
*mind1.
en says:
*ne dobd el a témát csak így
*ha már elkezdted fejezd is be :)
*érdekel
bi_'* says:
*izgulok a h.anp miatt, na
en says:
*de mi lesz holnap?
bi_'* says:
*mind1:D
en says:
*pótvizsga?
bi_'* says:
*:-O
*honnan veszed?:-O
en says:
*hát onnan, hogy augusztus vége van
*valamikor ilyenkor vannak
*szóval ha te igulsz és azt írtad ha minden jól megy
*ebből következtettem ki
bi_'* says:
*azna.
en says:
*nem vagyok ám hülye :)
bi_'* says:
*:)
en says:
*ügyesen akkor
*sikerüljön :)
bi_'* says:
*köszi:|
*:D
en says:
*matekból mész?
bi_'* says:
*:-O
*te ki vagy?^o)
*amúgy nem.
en says:
*én én vagyok :)
bi_'* says:
*de hol laksz?
en says:
*(leirtam hol lakok)
bi_'* says:
*nem hiszem.
*camoztunk ma?
en says:
*nem :D
bi_'* says:
*és képet küldtem?
en says:
*nem
bi_'* says:
*oks.
*nem is fogsz kapni, gyunus vagy.
*nagyon.
en says:
*azért mert tudtam, hogy pótvizsga lesz holnap?
bi_'* says:
*másért is.
en says:
*pl?
bi_'* says:
*ne haragudj, de tiltalak,
*szia.
*gyanus vagy
en says:
*na elmehetsz a picsába te is :D
*idióta fasz :D

------------------------------------------------------------------------------------

Nos. Tisztelt publikum. Kijelenthetem újra, hogy igen, hülyék az emberek. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr811335953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása