mozgalmas szerda

2009.08.26. 22:49

Elérkeztem a hét közepéhez, és eléggé mozgalmasan telt a nap. Először is Ricsi(a srác aki a városomban lakik/mostmár nevezzük nevén/)-vel beszélgettem egy csomót. Jó, mert van témánk bőven. Jófej, korrekt a srác. Picit negatívan áll a világhoz, de pár hete még én is így voltam, aztán újragondoltam az életemet. Sajnos felhozta a múltamat D-vel aminek annyira nem örültem, de aztán ahogy figyeltem már különösebben nem bosszant a múlt. Aztán délután 1 környékén feljött a fiú, nevezzük Lacinak, aki exemre hasonlít, és picit furán viselkedett. Beszélgettem vele, és a végén kibukott belőle, hogy mi a helyzet. A fiú elmondása szerint teljesen oda van értem. Mikor velem beszél akkor valami jó érzés kerülgeti stb, megbabonáztam, így azt hiszi szerelmes belém. Picit gyorsan jött a dolog így csak lestem, de ráhagytam. Majd meglátom hogyan alakulnak a dolgok. Most nagyon meg volt indulva, de nagyon bírom. :) Mindenesetre jól esett, hogy ennyire meg tudtam fogni valakit pusztán azzal, hogy beszélgettem vele. :) Volt még pár kisebb meló amit elvégeztem napközben. Szóval mozgalmas volt a szerda, holnap meg megyek fel Budapestre. Szerencsére Tomi lemondta a szombati digitalizálást így legalább szabad a szombatom. Én az ujjamat nem fogom mozdítani az ügyben különben az biztos. Majd ha akar valamit akkor megkeres, hogy digitalizáljunk. Ne ám már én futkossak utána... A végén még olyan ő is mint öccse. Jó persze nem, de akkor is. :)

Na jó ennyit mára.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr51340871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása