A cím elárulja nagyjából, hogy voltak gondok a sulival természetesen, ezért ma leutaztam elintézni. Úgy volt, hogy vonat lesz, de megláttam mennyire megritkították a járatokat, és csak a kín lett volna, így döntöttem. Lemegyek autóval aztán annyi. Nem a saját autónkkal mentem, mert közel van a szervíz intervalluma, így ha lehet hanyagolom. Inkább kölcsönkértem az 1.0-es Suzuki Swift-et a szomszédtól, mert ők nem használják. :) Fapados egy kocsi, de legalább ingyen van. Szóval megtanoltam, és nekiindultam a szokásos menetnek. Nem volt gond, pár idióta elkőkerült, most nem is nagyon részletezem, mert nem érdekel senkit. 10 órára leértem szépen, és már kint vártak a többiek. Az elsőévesek furák. Olyanok mint középsuli 11.-esek. Kicsik, idióták, és látszik rajtuk, hogy tudatlanok. Hiába, hígul a szakma. :( Örültem a többieknek, beszélgettem velük. Mondtam nekik, hogy felmegyek témavezetőmhöz, mert beszélnem kell vele. Felmentem, és mutattam a kérvényeket, mert alá kellett vele iratni. Mondtam azt is, hogy a neptun megint szarakodik, mert az űrlapnál hiába jelöljük át arra, hogy egyéb kedvezmény a leadott kérvény alapján, nem az jelenik meg a pdf-ben, hanem az óralátogatás alóli felmentés kérése. Hát jó, azt mondta témavezetőm ez így nem lesz jó, kérdezzük meg a fejest. Ő sem tudott semmit, kérdezzem meg a T.O.-t. LOL! Na ők sem tudtak semmit. Kitaláltuk, hogy explorer alól is meg kéne próbálni. Hát jó. Csodák csodájára ott ment. Ennyit a szaros neptunról.... :P Kinyomtattunk újra mindent, aláirattam, és le szerettem volna adni. Nem volt T.O. nyitvatartási idő. Azt mondta témavezetőm azért nyugodtan menjek csak be, adjam le. Bekopogok, be akarok menni:

-1-kor nyitunk!

-tudom, de én csak a kérvényeimet akarnám leadni, és távolról jöttem

-engem nem érdekel honnan jöttél és mit akarsz, 1-kor nyitunk

-oké (lol, köcsög)

Szóval kimentem, és nem baj. Legalább beszélgettem a többiekkel, és elmentem ebédelni egyet az egyik barátommal. :) 1-kor leadtuk a kérvényeket, és eljöttem haza. Hazafelé már többen voltak az utakon, de nem volt vészes. Hazaértem, visszaadtam az autót. Holnaptól kicsit rosszabb időt mondott a meteorológia ahogy a rádiót hallgattam. Délután csak 20°C-t. Nem is baj mondjuk, már ősz van vagy mi.

Más téma: szóval Lacival most jól mennek a dolgok. Tetszik az ahogy keresi bennem azt akire felnézhet, és lehetne rá vigyázni. Tetszik az ahogy szívből írja a dolgait. Tetszik benne az amilyen. :) Ma pl mikor elbúcsúztam tőle leírta, hogy szeret. Nyíltan leírta, és asszem érzem is, hogy nem vetít. Bár valahol kérdőjel még, és az is marad élő találkozóig. Ha új kapcsolatom lesz, akkor le kell szoknom a körülményeskedésről és a féltékenységről. Csak használni fog. Még mindig ismerkedem egyenlőre. :)

byebye

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr731358629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hercegecske (törölt) 2009.09.04. 19:23:29

Az iskolák már csak ilyenek. Fejetlenség, önös érdek. De tudod, mindenben van valami szépség. Az iskolában ez a közösség. És azért látom, van egy-két barátod arrafelé is. :)

Kíváncsi vagyok a Laci-ügyre, nagyon kíváncsi vagyok. :D

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.09.04. 21:09:16

Jaja hát 5 évet húztam le, jóhogy vannak barátok. :) Én is kíváncsi vagyok a Laci ügyre! :D
süti beállítások módosítása