it's raining again

2009.09.04. 21:18

Vannak emberek akik akkor mosnak autót mielőtt megjön az óriási eső. Na én is közéjük tartozom. :D Az egész úgy történt, hogy ausztria óta nem mostam le az autót. Teli volt bogárral, és egyébként is irritált már ahogy kinézett. Sajnos olyan hülye vagyok aki nagyon ad az autóra, szóval annak mindig tisztának kell lennie stb. Ma végre nem volt napos idő, hát lemostam. Olyan 3 órába tellt, szépen szárazratöröltem szarvasbőrrel is. Nem volt rajta egy vízcsepp sem. :) Persze fél óra múlva már zuhogott az eső. Hát ez már csak így van. Plusz voltam is vele a városban, de nem baj. Legalább nincsen rajta bogár. Amúgy is hozzászoktam már. Csomót dolgozol vele és egyből füstbe megy minden. :D

Elkészültem, ideültem a gépemhez, és csörgött a telefonom. Szaktársam volt, hogy baj van, készítsem fel őt W2K-ból. Mondom oké, holnap átmegyek és felkészítem. Jövő héten pedig állásinterjúra Budapestre, tartsak már vele. Hát jó. Úgyis szeretek felmenni, lehet nekem kell vezetnem is. :)

Ma sokat ment előre a Lacis ügy. Rávettem, hogy Skype-oljunk. Majdnem 1 órát skype-oltam vele. Kicsit rossz volt a mikrofonja minősége, de jól eldumáltunk. Illetve többnyire én mondtam neki a mondandómat. Jópofa ez a srác. :D Majd még beszélgetünk.

Úgy tűnik megjött a hidegfront. Most is szakad az eső. Boltban voltunk, vettünk pár dolgot, de az eső az esett.

Jöjjön egy Moby szám! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr731360815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása