szokásos csütörtök

2009.09.24. 21:47

Ma különösebben nem történt semmi. Rendeződik a sulis ügy is szépen, OK. Készülni kell a vizsgákra már, mert baj lesz. Rá kell venni magamat. Le kéne menni majd párszor gyakorolni is áááá. :S Kitakarítottam a kocsit is belül. Tegnap kívül mostam le.

Más téma:

Lacival ma is beszélgettünk kb 1-től kezdve 4-ig aztán 6-tól 7-ig. Általában én vagyok a fő dumás, ő meg hallgat engem, bár néha csend is van, és csak úgy vagyunk. Mond néha dolgokat ő is, de továbbra is csendes fiú. Ha már nem vagyunk élőben együtt akkor skype-on lógunk. :) Közeledik a jövő hét utáni hét. Megbeszéltük vele, hogy találkozó, és 3 napot megint vele töltök. Örül neki szerintem, és várja már. :) Áhh aranyos ő, csak ne lenne ilyen csendes fiú, dehát egye fene megszokom lassan. Hozzászokok ahhoz, hogy ilyen kis gyámoltalan, és bátortalan. Kárpótol cserébe az, hogy nagy szíve van, és nagyon szeret. :)

Amúgy kicsit haragszom Lacira. Már a második alkalom, hogy lelép köszönés nélkül. Elment vacsorázni azt mondta még lesz. Aztán annyit láttam, hogy offline lett. Hívtam, de a teló ki volt kapcsolva. Nem szeretem az ilyet! Annyit legalább megtehetne, hogy küld egy SMS-t nekem, hogy bocs el kellett húznom. Máté tanácsára nem cseszem le újra, mert már szóltam ezért neki, de a következő alkalommal befenyítem. Nagyon fel tud húzni ha nem adják meg a tiszteletet.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr561405116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása