Jól éreztem én, hogy para van! Annyira tudtam!

Tudtam nem 100% valami Laci-val. Megkértem egy barátomat tesztelje nekem le. Ismerkedjen vele, stb. Hát nem habozott, belecsapott a lecsóba, alkalmit keresett egyből. Meghökkenésemre simán benne lett volna Laci... Mikor rákérdezett barátom, hogy mi a helyzet a barátjával, annyit írt: nem tudom mi az amit érzek iránta. Mikor megkérdezte, hogy játszik-e vele: bízza rá, elintézi, majd lekoptat

Annyira fáj. Hülyének néz. :( Azt hiszi mindent lehet mellettem? Pillanatnyi elmezavar? Hormonok elszabadulása?

Átküldte a logot barátom, megkérdeztem Lacit mi ez? Hazudott nekem! Hazudott bele a pofámba. "nem tudom honnan van, valaki szórakozik" Hazug! Egyből elkezdtem őt kipakolni, de majdnem sírt, hogy ő szeret, stb. Én már nem tudom mit gondoljak az egészről. Nem tudom mi a faszt akar! Csalódott vagyok, haragszom, szomorú, letört... Újabb bukás ez részemről. :( Megszűnt a varázs egyik pillanatról a másikra. Most elhúzott, ajánlom neki gondolkodjon. Nem tudtam bízhatok-e benne. Ezek szerint nem. Utálom ha igazam van!

Most negatívan látom a világot, de tartom magam ahhoz amit ígértem. Pozitívan, és előbb-utóbb boldog leszek valamikor. Sosem adom fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr111406608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása