Ma újra átjött szaktársam, és megmutattam a klasztert, amit csináltam neki. Hát le volt nyűgözve. Tetszett neki. :) Ilyenkor jó érzéssel tölt el ez, hogy elismerik a munkámat. Megmutattam neki a mini intranetemet, és az is bejött neki. Hát ja, technológia. :)

Megnézte a képeimet, és aztán közösen átmentünk volt lakótársamhoz. Érdekes. Elvileg nincsen együtt az exével, de aztán elkértem a fényképezőgépét megnézni. Véletlenül olyan képekre akadtam, amik hát... nc Össze is néztünk m-el, és csak a fejünket ráztuk. Mindegy, majd az élet meg fogja mutatni neki, hogy ez a csaj milyen alattomos, az 100%.

Olvastam Máté blogját, és elgondolkodtam. Van egy srác akiért oda van, és azt mondja ő az álom. Azon gondolkodtam, hogy lehetséges-e, hogy egy fiúnak én lennék az álom. Azaz létezik-e az, hogy valaki pusztán a személyemért legyen oda értem? :) Nem tudom, jó kérdés, kíváncsi leszek. :)

Összességében nem volt rossz nap, mert nem voltam egyedül, körülvettek barátok. :)

P.S.: új dizájnt tettem a blogra, sötétebb tónus. Most ez jött be, szóval így kell olvasni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr121425710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása