idióta!

2009.10.28. 22:29

A következő ÉRDEKES beszélgetést folytattam ma este ahogy megjöttem. MSN-re felvett egy srác sajnos. Chat.hu-s "találmány" ő is. Kicsit hosszú, de tanulságos. :)

én says:
*hello
József says:
*o.o
*hi
én says:
*te kis is vagy pontosan?
József says:
*nem emlékszel?
*chat.hu
*nomen20
én says:
*úgy igen
*mert így chat.hu az tág fogalom :)
*azóta voltam már párszor
*elvileg felvettelek másik msn-eden
*de sosem jöttél fel
József says:
*másik? o.o
*sokat dolgozok
*reggel 4kor szoktam kelni
*2-re érek haza
én says:
*ja értem
József says:
*és 8tól aludni kéne xD
én says:
*oké oké :)
József says:
*na látod még képemet is látod
*:-O
én says:
*jaja
*hogy vagy?
József says:
*megvagyok
*egész nap beteg voltam
*vérzett az orrom
*:-O
én says:
*jobbulást
József says:
*kösz
*mennék fürödni
én says:
*oké
*hello, jó éjt
József says:
*? o.o
én says:
*írtad mennél
*menj csak
József says:
*bejövök ? :-O
én says:
*be, de túl messze laksz
*képtelenség bármit is kezdeni
József says:
*távkapcs :-O
én says:
*annak sosincs jó vége
*már volt 1
József says:
*mondtad
*de te tod
én says:
*először csak beszélgessünk aztán meglátjuk
*még nem ismerlek igazán
József says:
*felőlem
*vannak sokan xD
*igaz mind messze
*tőlem mindenki mssze van :(
én says:
*jólvan ha vannak sokan akkor hagyjuk :)
*nincsen szükséged +1-re
én says:
*de nem
*barátok csak
*még a baráti talik se valósulhatnak meg :S
én says:
*ez benne van
*nehéz összehangolni
József says:
*dehogy.. senki se akar fél világot átutazni
*xD
én says:
*jaja
*ma pl szegeden voltam
*az sem kis táv oda-vissza
József says:
*hát akkor ide is jöhettél volna :P
én says:
*1. nem tudhattam, 2. nem értem rá, célirányosan mentem.
József says:
*jól van.. :)
József winks:
 
Play "Csók"
József says:
*szted mit mondjak a barátomnak angliában?
*ő állná még az utat is xD
*de én meg félek
*:/
*repülő.. lol inkább a halál
én says:
*hát Angliában már voltam 2x
*meg megyek is lehet élni is ki
József says:
*aszonta maradjak egy hónapot
én says:
*én csak 2 hetet voltam
József says:
*ha jól érzem magam akkor még maradjak xD
én says:
*maradj. jobban jársz mint itt
József says:
*olyan honvágyam lesz =o
én says:
*ez benne van
József says:
*majd meglátjuk
*nem sietek :)
én says:
*ok
József says:
*megmutatom a nyelvemet :-O
én says:
*és miért kell nekem azt látni? :D
József says:
*ösztönözve legyél..
én says:
*mire?
József says:
*rám :-O
én says:
*értem
*szép nyelv
József says:
*kösz
*most a szám oldalról :-O
én says:
*aha
József says:
*kár hogy én csak a holdadat látom (a hold a képem MSN-en)
*xD
én says:
*pedig szép
József says:
*aha
*rák vagyok csillagjegyem szerint
*Rákok égitestje meg a hold
én says:
*hát akkor csodáld meg :)
József says:
*Leszel az én égi-testem? :P
*na jó
*puszi ezekkel az ajkakkal a tiédre
*off to sleep
én says:
*most igazából nyomulsz rám?
József says:
*aha
én says:
*jólvan
József says:
*vonz a hold :P
*látod felnézek rád :-O
József winks:
 
Play "Csók"
József says:
*Jó éjt neked is :)
*<3
József winks:
 
Play "Pattogó labda"
József says:
*!nevemet írja ide!
*:P
*msncim... xD
én says:
*jó éjt
József says:
*Jó éjt!
én says:
*szia

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr271482667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása