ezaz! :D

2009.10.30. 22:50

Végre történik valami jó is a héten. :) Ma megmutattam az albit egy családnak, és kell nekik. Szimpatikus, korrektnek tűnnek. 3 gyerek, 2 szülő. Szépen belakják majd. Mondták, hogy jövő kedden már költöznének. Hát persze, nyugodtan! :) A legnagyobb fiú valami szerelő, szóval a műhely részt is használni fogja, igy rendbeteszik. Mondták felújítanák kicsit a házat. Én ennek csak örülök. Szóval lekerült a hírdetés alberlet.hu-ról. Elrendeztük a temetős dolgokat. Gyújtottam gyertyát elöljáróimon. Igaz sokat sosem ismertem, de nélkülük nem írnám most ezt a blogot. ;) A közlekedés kimondottan frusztráló volt. Sok a balfasz most. Olyan néha a nép mintha be lenne oltva dinamika ellen. Mondjuk ilyenkor sokan elindulnak.

Holnap vontatni fogok megint, de most utánfutót. Nyunyuki színre lép újra. :D Most építési törmeléket fog rángatni, majd tűzifát. :) Vasárnap, halottak napján meg rokon Lagunájával fogok menni temetőkbe.

Kedvenc lány barátomnak szexhiánya van. Sajnálom szegényt. Olyan jópofa lány, akkora egyéniség. Nem értem miért nem találják meg a fiúk. Én pl nagyon kedvelem. Ha heteró lennék 100%, hogy meg akarnám szerezni magamnak. :)

I feel tired, so have a good night!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr981487881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása