to Nagyvárad and back

2009.11.05. 10:12

Reggel 6:30-kor elindultunk. Most az útitársak is hamar ideértek. Gyorsan Budapestre értünk. Nem kerültem semmilyen dugóba, ami meglepő. Amint kiértem az M3-asra már hallottam a rádióban, hogy dugó van az M3 bevezető szakaszán a másik oldalon. Hiába... hétköznap volt. Debrecenig mentünk. 160-180 körül küldtem, hamar leértünk. Aztán főút jött, határ, és már kint is voltunk. Itt már betartottam mindent. Mentem 1km-t mikor a kanyarodó sávban ami csak az enyém, jött szembe egy autó... Mondom mi a fasz? Szemmel láthatóan neki ez természetes volt, mert meg sem ijedt. Megérkeztünk, beálltunk, és elkezdtek melózni, én meg tanulni. Megkérdezték mit ebédelünk. Mondtuk helyi specialítást kérünk.

Ebédre Csorba levest, és valami grillert kaptunk grillezett burgonyával. Fincsi volt. Hoztam haza is. A levesből 2x is ettem. Ez ilyen gulyás leves jellegű, csak sokkal finomabb.

Délután 6 körül elmentünk a városba. A helyi hölgy idegenvezetett minket. Már este volt, így éjszaka fotóztam csak. Nagyon kéne az állvány, mert képstabival is nehéz megtartani a nagy záridős képeket. Azért lett pár jó. Akit érdekel az eléri őket itt.

A Román közlekedési morál 1000x durvább mint nálunk. Mennek össze-vissza, dudálnak. Iszonyú gáz szerintem. Viszont a román fiúk helyesek. :) Jó barnák, vékonyak. Kellemes! Fura volt a kontraszt. Román szavak mellett csomó magyart is hallottam. Sok épület sajnos lepusztult... Kellene a törődés a várossal!

Haza indultunk. Hazafelé 3 óra alatt megjártuk a távot. Sajnos esőbe kerültünk, és végigkísért. Mostanában amennyit mentem, kiautóztam magamat. :D

Ennek örömére ma délután pécsre megyek. Mivel oda nem viszem a  gépemet, ezért vasárnapig blogszünet. Remélem jó lesz a hétvége. :) Fotózok majd ezerrel.

És mindenkinek aki nem érti: nem fogok pszihológushoz menni! Nem vagyok gyenge jellem, hogy pszihológusra lenne szükségem! Hopeless azért akart elküldeni, mert csak a fiatal srácok vonzanak, és a korombeli, idősebb fiúkat visszataszítónak találom. Ezért nem fogok elmenni. Sok dologról kellett már lemondanom életemben. Sokmindent átéltem már. Nem engedem, hogy pont egy agyturkász kérdezgessen engem akinek még én fizetek is érte! Nem kell, hogy ő kitalálja az érzéseimet és rávezessen a dolgokra. Nem kell, hogy belepofázzon az életembe! Nem ő éli ezt bassza meg hanem én! Kurvára semmi köze! Köszönöm, megoldom majd én! Ha nem találok senkit, akkor inkább egyedül dölgöm meg társ nélkül mint egy olyan mellett akit a belső "démonaim" nem fogadnak el, és irritál! Mert irritál. És nem érdekel hogy a pszihó rábeszél, hogy akkor is rá van szükségem. Belül akkor is irritálni fog. Bárki aki uralni akar, megváltoztatni az irritál. Megvan a véleményem, az ízlésem, és ez így is fog maradni!

Szerző: nicnev

5 komment

Címkék: jóság

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr801501865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.11.05. 18:46:18

Nah ne már, hogy még mindig ezen pörögsz heee :D. Figy, ha tizenéves kell akkor keress tizenévest. Nekem ez nem gond, csak annyit jegyeztem meg, hogy furi, hogy semmilyen más mondjuk korodbeli hapsi nem jöhet szóba, mert undorodsz tőlük...és mint mondtam, ebből még most nem, de később nagyon komoly problémáid lehetnek ennyi. Ne pörögj túl ezen sztem, tök felesleges. Magad alakítod az életed és én lennék az utolsó aki bele akarna szólni.

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.11.05. 19:15:46

@Hopeless: "én lennék az utolsó aki bele akarna szólni" Rendben, köszi. :)

Hopeless 2009.11.06. 09:13:45

Hehe :D Látod látod, tudtam én mit kell írni :D

Hercegecske (törölt) 2009.11.06. 19:25:55

"Nem vagyok gyenge jellem, hogy pszihológusra lenne szükségem!"
Köszönöm, ez így már nekem esik "jól"...

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.11.07. 12:07:33

@Hercegecske: Nem célozgattam. Ne vedd magadra. Annyit írtam csupán, hogy nem vagyok olyan aki nem bír megbírkózni az élet dolgaival egyedül.
süti beállítások módosítása