ArtDio IPF-3000

2009.11.09. 14:14

A következő, címben is szereplő távolkeleti csoda IP telefont konfigoltam be az imént. Jó sokmindent tudnak ezek a készülékek. Több "vonalat" is kezelnek, több SIP központhoz való kapcsolódási adatokat is képesek tárolni, majd a realm gombot megnyomva lehet menüből választani közöttük. A kodekek már ismerősek voltak az ATA-ból. :) WebIF-en, telneten és menün át lehet setupolni. Én a webif-t választottam. Kapcsolódtam a voip szolgáltatóhoz, és már ment is minden. stun módot most hanyagoltam, inkább csináltam egy port forward-ot. :)

Azonban. Felfedeztem egy érdekes bug-ot. Ha csak simán egyetlen portjába csatlakozok akkor nem működik az eszköz. A PC és LAN portjába is csatlakozni kell. Szerintem ez HW gond lehet. Firmware update az nincsen rá a hivatalos holnapon. Még a manual-t is alig találtam meg. Amúgy jó eszköz, csak szar.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: work

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr41512733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása