omg...

2009.11.11. 16:25

Most tudtam meg, hogy Gábor barátom szakított a barátjával. Hamar vége lett. :( Sajnálom szegényt.

/lelki szennyesvödör kiönt

Az én kedvem is elszaródott. Igazából a kilátástalanság zavar. Mennek felettem a napok, hónapok, évek. Az zavar, hogy ilyen speciális ízlésem van... Nem jó az első jöttment. Nem bírom feladni az ízlésemet. Aki nem felel meg nem bírom elfogadni. Suli is itt van, élek az ingerszegény környezetemben, a szobámban. Valag tanulnivaló előttem, semmi szocializálódás. im-en írok néha embereknek, és ennyi. Jó lenne már emberek közé menni, beszélgetni, mert így nem jó. Magányos típus vagyok, de nem ennyire. Még 12 évet kell várnom a következő kapcsolatomra vagy mi? Nem tudom mi lesz az életemmel. Nem tudom hogyan lesz, hogyan csináljam, hogy jó legyen.

/lelki szennyesvödör kifogyott

Jó tudom sosem adom fel, mert kűzdő típus vagyok. Nem sajnáltatni akarom magamat, csak néha már nem tudom mi a fene lesz. Asszem valami front van, mert egész nap nyomorékul vagyok lelkileg. Nem mostanában voltam ennyire padlón.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr891518158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása