akkor írjunk

2009.11.14. 23:38

Egész nap végigházimunkáztam az egy dolog. Viszont ami számomra fura volt, hogy hív a srác akit ugye le akarok rázni. Ilyeneket mond nekem, hogy hiányzok meg puszi. Nem nagyon tudtam hová tenni. Beszéltünk vagy 1x és már ilyeneket ír... Kínomban nevettem telóba. De nem vágta le, hogy gáz. Sajnos nem egy IQ huszár. Azt mondja izgassam fel... Mondom inkább kihagyom. :D Eskü meg kéne nézni mostmár élőben végül. :D Annyira gáz, hogy látni kell. De azért nem. :D 11 hónap az 11 hónap, de azért ilyenre nem vetemedek. Komplett idiótával nem kezdek ki. Azért van egy határ. :)

Kicsit hardvereztem is. Feldobtam egy IP telefont megint egy helyre, és konfigoltam routert is, most OpenWRT-vel. Továbbá szokásos napi apróságok.

Linksys WRT54GL SES button to WiFi on/off howto gyorsan:

csinálj egy woggle nevű fájlt a /sbin-ben

másold bele:

 

#!/bin/sh

WIFI_RADIOSTATUS=$(uci show wireless.wl0.disabled | cut -d = -f 2)
case "$WIFI_RADIOSTATUS" in
1)
        uci set wireless.wl0.disabled=0
        wifi
        echo 0 > /proc/diag/led/ses_orange
        echo 1 > /proc/diag/led/ses_white ;;
0)
        uci set wireless.wl0.disabled=1
        wifi
        echo 0 > /proc/diag/led/ses_white
        echo 0 > /proc/diag/led/ses_orange
        echo 2 > /proc/diag/led/wlan
esac

tedd futtathatóvá:

 chmod +x /sbin/woggle

csinálj a /etc/hotplug.d alatt egy button könyvtárt.

csinálj egy 01-radio-toggle nevű fájlt.

másold bele:

if [ "$BUTTON" = "ses" ] ; then
        if [ "$ACTION" = "pressed" ] ; then
                /sbin/woggle
        fi
fi

állítsd be rajta az executable bitet mint az előbb.

A /etc/init.d/network boot szekciója első sorába tedd be:

echo "1" > /proc/diag/led/ses_white

Ezzel eléred, hogy az előlapi SES gomb megnyomásával ki, és bekapcsolod a wifit. Ha a gomb fehér akkor a wifi megy. Ha narancs, akkor a wifi nem működik.

Szuper :)

FIGYELEM! Ezt a linket nézd meg, tanulságos, hogy milyen emberek vannak!

 

Szerző: nicnev

2 komment

Címkék: work wtf

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr651525842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.11.15. 09:49:14

úúú de kockaaa! :D Nah már melyik csávó akar megdönteni? És miért adtad meg neki a számod ha nem gyere be? :D

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.11.15. 10:22:55

@Hopeless: Az, kocka. :D Rossz /me. :P Amúgy imádom a szakmámat, és ne kockázzon egy kockalány! :P :D Melyik? Egy aberrált idióta. :D Én nem adtam meg a számomat. Addott egy számot, hogy hívjam fel. Természetesen a korrektség miatt számmal hívtam, nem hidden numberrel. Aztán miután meglett neki, így fel tudott hívni. Mikor meg láttam a képét már szörnyülködtem, és a fejemet fogtam, mert késő volt. Ezért van nekem erre a célra egy elkülönített számom külön telóval! :) Ne a fő számom legyen pub. Amúgy mélben elmondtam neki, hogy fuck off szépen, kíméletesen.
süti beállítások módosítása