nők és a GPS

2009.12.01. 16:26

Tegnap éjjel megtanítottam anyámnak az igo 8.3 használatát a PDA-mon amivel mentek a szerb-horvát körútra. Szépen mindent lejegyzetelt egy papírra. :D Idióta biztosan megvan neki. Megmondtam mit tegyen ha lefagy, stb. Oké, beállítottuk az útvonalat. Újra beállította, de mindig el akart veszni benne, nem aktív panelekre böködött. :D Azt mondja meséljek el akkor minden beállítást is a beállítások között is. Minek az neked? Nem kell átállítani. Hát de mert ő hátha át akar valamit állítani. LOL Igaz angolul használom, de basszus tud angolul(telóját is angolul használja), neki azt tudnia kéne mi van odaírva. Ehhez képest: Reggel 5, az igazak álmát alszom, és berobban a szobába szó szerint. Felriadtam egyből. LEFAGYOTT! Valóban, fehér képernyő. Mondtam már neki tegnap éjjel, hogy stylussal reset. OK. Újraindult.

-És le fog még fagyni?
-Persze, ez windows mobile.
-Akkor megnézem elindul-e a program. Akkor útvonal?
-Basszus be van állítva már a hely ahová mész tegnapról.
-És akkor hogyan indul?
-Elindulsz a kocsival
-De a térképre hogyan?
-Földgömb ikon a főmenüben
-És akkor hogyan mozog?
-Elindulsz a kocsival
-És akkor útvonal?
-Basszus csak indulj el a kocsival és követ!
-Oké
-De most rossz útvonal van benne.
-Dehát tegnap a gyors algoritmussal terveztük!
-Akkor a pályán megy?
-M betűk vannak?
-Igen
-Akkor ott.
-Jó köszönöm!

Eltűnt. Igazából nem nagyon voltam magamnál. Ha bármi adódik, 3 nő remélem megoldja az igo használatát. Azért nem kell hozzá pilótavizsga... Ezért jó az amigo. Óriási nagy ikonok, gombok, semmi sallang. :) Bár valójában a 3 nő együtt sem tudna betolatni a kombi Octaviával sehová. :D Mindegyik autójával én szoktam kitolatni az udvarunkból is, mert nem mernek. Nembaj, elnézem nekik, mert jófejek. :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: hihi

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr891566636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása