időzavar póver

2010.01.02. 12:35

Éppen arról álmodtam, hogy bedugtam egy switchet a 230voltos dugaljba, és a kábelét rendezgettem a rack szekrényben (álom édes álom :) ) mikor berontott anyám a szobába, hogy keljek fel és tanuljak, mert holnap akkor vizsgázom! WTF? Direkt megnéztem a naptáramat ma éjfél után, és én arra emlékeztem, hogy ma másodika van.
-másodika van
-nem, harmadika van...
-de éjfél után még másodika volt
-nem

Kiment. Aztán mikor rájöttem, hogy igen biztos én néztem el, vagy átaludtam 1 napot. Visszajött, és igen másodika van. Ehh! Szóval ma még tudok készülni, meg holnap is tudok készülni, és majd akkor lesz 4.-e. Boot, pisi, és ablakon kinézés után láttam, hogy az egész világ jobbra megy, azaz visz mindent a viharos szél. Most majd ki kell mennem kicsit, mert a rokont kell zabáltatni. Az időkép.hu szerint keleten havazni fog. Itt nyugaton nem kellene, mert Szuzukival mennék hétfőn az meg nem toleráns az extragagyi téli gumijaival a nagy hóra. Ma olyan napot csinálok, hogy gép kikapcs, és nem ülök ide. Helyette csak tanulok. Minden esélyem megvan egy elsőre szigóból átmenésre, csak tenni is kell érte. :) A moon című film még nem jött le, elég lassan jön lefelé, viszont annál többen töltik rólam. Ahogy néztem 250 mega jött le, 3 és fél giga ment fel, szóval jó arány. :) Ilyen a piratebay, de magyar torrenten meg nem volt fent HD-ben. Had töltsék csak, bírja a torrent szerver 100 megán. ;)
Jólvan erről ennyit, szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr471639077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása