and fail...

2010.01.04. 20:40

A címben szereplő dolog lett az eredménye a szigómnak. Lefeleltem szépen oprenszerekből, 5-ös. Ami utána jött azt meg hagyjuk. :( Szóval most bukta, de érzem az erőt szóval jövő héten meglesz. A héten még pénteken is kell mennem Eh-ból, de nem tudom még az hogyan lesz. Akkor megyek csak el, ha biztos vagyok a dolgomban. Nem akarom elcseszni. Témavezetőmmel is konzultáltam a dolgokról. Megoldom, képes vagyok rá! Akarom most, nagyon! :)

Odafelé történt egy kis lol. Mentem a csodálatos 16 éves Szuzukival 80 körül egy teherautó mögött, és előzésre vártam, mikor egy régebbi elejű Focus érkezett mögém. Ő kitalálta, hogy akkor előz. Persze jöttek szembe. Szarrávillogtatta a kocsi ami jött, visszaállt mögém. Közben persze jöttek még, de tudtam én beférek, így leelőztem a teherkocsit. Ő rástartolt, de megint levillogtatták. :D Megelőztem de megint mögém ért. Akkor már 120-al mentünk. Most meg nem bírt megelőzni, mert előzni tilosak, és nem ment jobban az a kocsi sem nálam. :D (utólag láttam, hogy egy 1.6-os benzines Focus volz) Szóval szó mi szó nem jött össze neki. Beértem a városba már. Ő mögöttem. Beálltam 70-re és akkor ő végül kivágott, és a városban megelőzött, beállt elém 70-re. LOL :D LOL a fasz! :D Jobb a kis lelkivilágának, mert meg bírt előzni. Lámpánál persze vigyorogtam rá, meg nevetgéltem rajta, de ő rám sem nézett. Kész... Én nem értem az embereket. Amúgy valami oktatási intézmény céges autója volt, és valami Keszthelyi cím volt rajta.

Hazafelé nem tudom mi volt, de a Balaton mellett végig lézereztek. Ahol nem mértek, ott meg igazoltattak. Én ennyi mérőautót még nem láttam. Mindenhol Focus és Fáma Laser III Persze jeleztem a közlekedőtársaimnak, hogy vigyázzanak. Villogtattam nekik. Én is figyeltem, és vigyáztam.

Mikor megjöttem, úgy adtam vissza a kocsit, hogy megtankoltam. Talán már mindenki szembesült a növekvő benzinárakkal. Ezt megelőzve még decemberben elmentem tankolni egy 20 literes kannába. Itt tárolgattam a garázs előtt a kincset. Ma egy 2 literes PET palackból gyártott tölcsér segítségével átöntöttem a fűnyírós benzineskannába aminek csőre van, és bele tudtam illeszteni a Szuzuki lyukába. :D 5 literes porciókban öntögettem bele a kocsikaját. Mikor teli lett, a maradékot eltettem legközelebbre. Szégyen tudom, de ez van. Valamilyen szinten meg leleményes vagyok. :P Tiszta balkáni állapotok vannak már, de 600Ft az 600Ft na. Abból lehet venni kenyeret, és felvágottat. Voltam kolis jó? :D

byee

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr561646341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása