Készülés, és készülés. Megy majdnem minden típusfeladat. Kicsit az ideális trafós behúzott minket a csőbe, de talán megoldjuk azt is. Komplex számokat tudó számológépem igaz még nincsen, de ma lesz. Holnap menni kell vizsgázni, remélem ez a szar hó elolvad vagy valami, mert nem kell, hogy tovább bonyolítsa az amúgy is bonyolult körülményeket. :) Meg kell csinálni a tárgyat, mert hétfőn már szigó, és még jó lenne matekra is elhúzni egyet. :) Ha normális feladatok lesznek akkor nem para, simán megvan akár a 3-as is. Ne felejtsek egyszerűsíteni ahol lehet.

Amúgy a közérzetem normális, kimondottan jól vagyok, és optimista. :) Sikerült kimozdulnom legutóbb a mélypontról szóval örülök. Nagyon maga alá temetett az a társtalanság érzés, de rájöttem nem a társ a legfontosabb a viágon. Domi óta nagyon előre tettem a társkeresést. Valamilyen típusú űrt próbáltam betömni 1 évig, de csak rosszabb lett a helyzet, mint volt. Úgy érzem, hogy a szakmai előrelépés, a karrier sokkal, de sokkal fontosabb. Bíznak bennem az emberek, nem dönthetem össze a világomat csak azért, mert nincsen senkim. Ráérek majd később is keresni. Ki tudja kivel hoz össze az élet. Ha melózok, akkor be akarok majd vállalni ilyen házakhoz kimegyek és megcsinálok gépeket X összegért melókat is. Lehet éppen ott találkozom egy IT iránt érdeklődő, jópofa fiúcskával! :) Amúgy meg anyám példájából kiindulva... Bűntetés neki apám. Ennyire hülyén választani... Csak visszatartja! Jobb nem elkapkodni, és nem úgy választani mint ő. Én a helyében kidobtam volna már régen. Egyre jobban gyűlölöm már apámat. Nagyon menekülni akarok innen. Rühellem, utálom! Irritál ha a közelemben van!

Stay on the wave! :)

UPDATE1->15:56 kurva életbe nem kaptam számológépet kölcsön! Most mehetek és hajthatom a komplexet tudó gépet... Tesco-ban nem tartanak számológépet sem...

UPDATE2->19:52 végül kaptam az office depot-ban egy gépet. Borsos ára volt, de mindent tud amit tudnia kell. Elkezdődött a készülés újra a segítségével.

Szerző: nicnev

4 komment

Címkék: általános ehh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr761653903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sramboy 2010.01.09. 10:07:08

Szia nicnev.

A héten rátaláltam a blogodra, és végig is olvastam az egészet esténként. Kezdtem a D-ről szóló írásaiddal, aztán folytattam a "pozitív" hozzáállás bloggal. Nagyon érdekesek voltak, néha szomorúak, néha azt vettem észre hogy önkéntelenül is mosolyra húzódik a szám:D
Ami miatt egyszerűen nem tudtam abbahagyni az olvasást, az az a tény lehet, hogy nagyon durván magamra ismertem a postjaidban.
Pl: én is kb ugyanolyan cinkesen fejeztem be az egyetemet mint ahogy te BE FOGOD FEJEZNI(!!) a fősulit ebben a félévben. Mondjuk nekem voltak idő közben is erős húzásaim :). Például mikor kétszer nem csináltam meg egy nehéz tárgyat, és felvettem harmadszorra is(tehát utoljára) és az első kettő vizsgára be sem jutottam a beugrókon. Szal mentem a legleglegleg- legutolsó lehetőségemre. Ott sikerült a beugró (kis jószándékkal:D) aztán már nem volt más hátra, mint azt a két kis szösszenetnyi tételt kidolgozni, amiből egy kurva szót sem értettem:D. Végül is meglett. Méghozzá közepes!!

De írásaidnak természetesen nem a sulis vonatkozása fogott meg…ugyan abban a cipőben járok én is mint Te, már ami a magánéletet illeti. Sajnos. És ugyan úgy is gondolom mint Te. Én sem akarok csak azért valakit, hogy elmondhassam hogy VAN!

Tudod mi az érdekes? Azzal hogy elolvastalak és nagy csomó mindent megtudtam rólad, úgy érzem hogy van egy új Barátom. Barátra gondolok a szó klasszikus értelmében, nem pedig kapcsolatra. Nagyon értékes embernek tartalak az olvasottak alapján ezért szívesen igazi barátsággá is alakítanám ezt a veled való „plátói kapcsolatot”.

Rengeteg gondolat kavargott a fejemben tegnap este, de most egyelőre ennyit írok. Várom a további posztokat.

Tanuljál, kéz- és lábtörést a vizsgákhoz, ügyes legyél…

Üdv.: N

UI.: fel a fejjel, tuti minden jóra fordul!

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2010.01.09. 19:09:38

@Sramboy: Kedves N!

Köszönöm a kommentedet! Jó tudni, hogy van aki olvassa a blogot egyáltalán. :D Azaz azokon kívül akikről tudom, hogy olvassák. Végigolvasni teljes terjedelmében az egészet azért nem kis teljesítmény, mert van jópár poszt. Örülök ha tetszett! :) Ezeket az apró dolgokat mind mind az életemből, gondolataimból ragadtam ki. Remélem én is, hogy be fogom fejezni a sulit, de azért még rögös az út a végkifejletig. :S Tanulok aztán majd lesz valami.
Írtad, hogy meg akarsz ismerni. Nyugodtan vegyél csak fel msn-re (címem: msncim@rocketmail.com), és ott akkor tudunk im-elni ha van kedved. Általában mindig fent vagyok, kivéve ezt a vizsgaidőszakot, mert mostanában általában nem vagyok fent. :) Hétvégén sem hiszem, hogy leszek, de ha mégis akkor majd elfogadlak aztán írok.
Addig is minden jót!
Üdv: blogíró

frozenheat 2010.01.18. 22:04:10

sziasztok!

ha már itt van ez a kis virtuális író-olvasó találkozó akkor én is hozzászólnék...

igen, én is hasonló cipőben (csak még kényelmetlenebben) járok, mint a szerző. na nem a főiskola/egyetem dolgában, hanem a fiatal fiúk iránti vonzalomban.

igazából azt akartam írni, hogy kíváncsian várom a posztot amit beígértél, CSAK NEKEM :)

üdv,
D.

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2010.01.18. 22:20:36

@frozenheat: Minden lesz, csak majd meg kell fogalmazni. Írok neked az elvi dolgokról, a szüzességről, szerelemről, kapcsolatokról. :)
süti beállítások módosítása