so many beautiful boys! :P

2010.01.22. 22:14

Először is egy kis suli: Természetesen totális elbukás lett a dologból, mint várható volt. Nem volt meg a lendület. Elveszett már. Túl sok vizsga stb. Kell egy kis relax. Hazafelé hazahoztam egyik szaktársamat is. Van vagy 150kg így picit nehéz volt tőle a kocsi. :D Sebaj, hazaértünk. Olyan idő volt, hogy vastagon kiült rá a só. Tiszta só még a tete is. A kilincsek mentén is szép fehér minden. :) Leköszön a vizsgaidőszak, túlestem rajta. Jöhet a reghét, a kérvények, és a minden.

És a cím: Ültem az asztalon a suliban, és elém toppant a világ legszebb sráca. :) Azaz a testvére jött oda hozzánk kérdezni, de az öccsén tapadt meg a szemem. :) 15-16 év körüli. Sötét félhosszú haj, fekete szemek, iszonyat helyes arc, szép arcvonalak. Vékony test, vékony lábak, jó segg, jópofa hang. Nice! Iszonyat jó srác volt na! Nem volt valami beszédes, de néztem mint állat, rajta volt a szemem végig. 6*-os a srác! :) Kicsit szerény, és mosolygós jelleme van! :) Imádom az ilyet, olyan aranyos! :) Ilyet kéne egyszer megszerezni. ♥ :S Mázlista aki megkapja! :S Amúgy azért voltak ott, mert valami ital automatákat telepítenek a suliba, és muszáj volt felmérniük a terepet. Elmagyaráztam nekik, hogy merre találják az épületeket. Aztán még legeltettem egy kicsit. :D Ilyen jó srácot még nem is láttam. Az abszolút tökéletes srác. :) Ennek örömére a metró-tesco páros is teli volt iszonyú jó barna srácokkal. Alig bírtam megnézni mindet. Fiatalabbak, idősebbek, volt minden. Csupa szép sötét szem áhh! :D Kurva jó nap volt ez ebből a szempontból! :)

PS: A magneo PNA-kat mindenki kerülje el. Iszonyat gyenge a GPS vevője. Most csináltam egyet, és pár perc mire összeszedi a holdakat.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr791693957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása