Erről a témáról sokat gondolkodtam, és már írtam is róla régebben. Azóta beszéltem 1-2 olyan sráccal aki nem volt túl okos. Egyáltalán nem. Azaz nem nagyon voltak értelmes mondatai, gondolatai sem. Mégis megtalálta a párját nagyon hamar. Körülbelül 2 nap kellett. Volt egyszer egy lakatos vagy hasonló srác. Semmi egyéb vágya nem volt mint dugni, és ölelkezni. Meg is találta a párját valami 30 éves srác személyében aki 25-nek hazudta magát. Elnézte neki, mert szerette. Aztán volt egy fodrász aki 5 perc alatt belém tudott szeretni, én pedig a fejemet fogtam tőle.
Ekkor találtam ki azt, hogy az értelmes embereknek a boldogság mást jelent mint a butáknak. Sokkal nehezebb egy eszesebb embernek elérni azt amit szeretne egy kapcsolattól. Sokkal szerteágazóbb érzések, mélyebb dolgok kellenek neki mint egy alacsonyabb intelligenciával rendelkezőnek. Elmenni valahová, beülni valahová, apró kis dolgok, szavak, gondolatok, egy séta valahol, egy érzés. Vannak olyan párok ahol ezek nem léteznek. Egy jó baszás kell csak. Legjobb hétköznapi példa erre a plázacica az ölebbel és izomagy az ML mercivel. Észre sem veszik, hogy mennyire szánalmasak is, de nekik megvan a boldogság. Izomagy vágya: buta és szép, dugható, szopatható. cica vágya: izmos, megvéd, pénz, nagyfasz. Mindkettő feltétel teljesül, öröm van.
Mindenkinek megvan a vágya, megvan a célja. Ha ezek teljesülnek, akkor jó. Minél bonyolultabb ember vagy, annál nehezebben találod meg számodra a boldogságodat. Vannak álmaid, vágyaid. Sose add fel őket semmiképpen sem, hiszen ez tesz egyedivé. Kompromisszumot viszont tudni kell kötni. Mikor kapcsolatra kerül a sor, akkor mindenkinek fel kell adni magából egy kicsit a másik javára. Erről szól a kapcsolat. A másik elfogadása, egymáshoz igazodás.

Visszatérve a fő szálhoz. Igen! Véleményem szerint kevesebb esélyed van, de még mindig van valamennyi. Elő szokott fordulni, hogy menekülnek tőlem mikor elmesélem mikkel foglalkozom. Mennie kell, stb. Mintha az emberek nem szeretnék ha okosabb náluk a másik. Ezzel talán elveszítenék a presztízsüket a másik előtt? Ezt nem tudom, de jól megfigyelhető. Ha okos vagy, félnek tőled. Megrettennek. Félnek, hogy átlátsz rajtuk és nyitott könyvek lesznek előtted. Rosszul érzik magukat, nem értenek meg. Ezt már megfigyeltem párszor. Nekik az a jó, ha nem vagy túl okos. :) Akkor könnyebben át lehet baszni, megcsalni, stb.

Erről ennyit.

UPDATE: Máté barátom rávilágított egy tényre ami kurvára igaz.

"De... Viszont ha más oldalról nézed meg a dolgokat... Nem lehet, hogy a hiba mégis az eszesekben van?Túlbonyolítják, kicsavarják az érzelmeket s lehet hogy olyat is  odagondolnak ami nincs is ott"

Maximálisan igazat adok neki ebben. Mikor szerelmes voltam akkor én is sokkal szebbnek láttam a szeretett személyt mint amilyen volt valójában. Volt 1-2 dolog, szó aminek nagyon nagy jelentőséget tulajdonítottam. 1-2 utalás amit teljesen máshogy fogtam fel mint aminek szánta a másik. Neki csak egy szó volt, én meg belemagyaráztam dolgokat, nagy dolgokat láttam mögötte. Óriási volt a szerelem, mély érzelmek. Szóval igen. Lehet az okosabb emberekkel van a gond. Túl sokat várnak el, túl sokra vágynak, túl sokat akarnak. Túl mély érzelmeket táplálnak dolgok iránt. Túl bonyolultan fognak fel egy-egy szitut. Lehet ezért is van a sok csalódás, és ezért is van a sok ballépés. Én is néha felfújtam úgy ügyeket amiket nem kellett volna, okot adva ezzel az összecsapásokra. Jó a másik sem volt szent, de azért én is hibás voltam pár veszekedésben. Fel kéne adni valamit magunkból? Lehet. De tudjátok mit? Nem akarok rajta változtatni! :) Én így szeretem ahogy vagyok. :) Meg aztán mint a mágnesnek, az embernek is van egy másik pólusa akit vonz. Akár így akár úgy, de azt hiszem van olyan aki értékeli ezeket a dolgokat is amit leírtam. Mindig van olyan aki szintén ezeket szeretné megkapni valakitől.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr351721437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása