memoirs part 13

2010.02.14. 08:00

öregj

Ez a fenti fogalom már egy káromkodással ér fel nálam. :D Történt egyszer, hogy a hotdog-on kerestem magamnak párt. Körülbelül 4 hónapot csesztem el erre az életemből. Persze ott is sokat tapasztaltam, de attól még teljesen felesleges volt fent lenni. Az ottani társkeresőn regeltem, és betettem fiút keresek. Jött a 45 éves kétgyermekes vízvezetékszerelőtöl kezdve "szia cica" levéllel a 35 éves 1 gyerekes, feleséges mellette 20 évet szeretővel lehúzó aztán összevesző és most újra fiút kereső, de a tényt titokban tartó és bennem reménykedő amit jól beszopó tetőfedőig minden. :) Aztán egy szép napon kaptam egy levelet ettől a sráctól. Fiatal srác volt, és egyből az volt odaírva, hogy hívjam fel. Hát próba szerencse, felhívtam. Meghökkentem egyből mert a srác: akkor jössz és dugunk jó? Az erdőben majd leszoplak és te is engem. Mikor jössz? Köpni-nyelni nem tudtam, így még sosem szegezték nekem a kérdést. Nem tudtam a srácról semmit, de már szexelne. Annyira nem voltam oda az ötletért, mondtam oké találkozzunk, de ne egyből szex. De egyből szexet akart akkor is. Meg azt mondta ő szeretné kinyalni a seggemet. Ehh! Erre már nem tudtam mit mondani. Aztán akkor kitalálta, hogy hallgassam meg ahogy veri a farkát telóban, és képes volt odatartani miközben csinálta. LOL! :D Én nem nagyon tudtam mit hozzáfűzni, csak zavarban voltam. :D Aztán letettem. Még párszor hivogatott aztán elmaradt szerencsére. Na ez a srác durva volt! :D

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr311742765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása