miért? hogyan? mi ez?

2010.02.14. 02:46

Na ilyen helyzetben még nem voltam!... 2010 első ismerkedése furán megy. Nem tudom megállapítani a srác mit akar. 3 barátja már volt, de kiértékelhetetlen események, kérdőjelek. Írkál nekem közben cseten is lóg, "én vagyok az aki ki tudom mozdítani a jelen állapotából" de mással is beszél. Hülyítés szag? Simán beszél meg ismerkedik neten? És akkor sziveket mutogat nekem, meg integet, meg puszit küld, és van van kedve ma is beszélgetni. Most akkor mi a faszom van pontosan? :D Átbaszás gyanússág, nem szabad építeni rá, és amúgy is fura nekem ő. Durván szexéhes, de engem sem kell félteni azért ezen a téren... :P Komoly kapcsolatot akar, de mellette ismerkedik össze-vissza. Személyes talit megér? Még nem tudom, more input needed. Too many parameters. Nem ismétlődhet meg a Laci ügy! Semmiképpen sem! Hosszú kapcsolatot úgysem akarhatok, vár UK. Várnak a vizsgák, most nem fér bele egy srác a világomba. Bár jó lenne egy kis érzelem basszus mert jó... Argh... Meg kell tudnom róla többet.

Ja és szerinte kurva jól nézek ki, ami a hét ego boost-ja. :) Ilyen sem nagyon adatik meg nekem, hogy fényezzenek. Kiélveztem minden szavát! :D Yeah! :D Önbizalom megugrott, mert külsős, előélet ismerete nélkül mondott jót. Ez már valami! :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: ehh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr391756279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása