2010 február 16. kedd

2010.02.16. 15:27

Végre megvolt a mérőóra átiratás... Már szükség volt rá, mert az albérlő csak használta és használta. Mostmár az ő nevén megy minden. Még mindig úgy le van fagyva minden, hogy korcsolyázva mentem le. Az e-on nál a szokásos köcsöt stílusban intézték az ügyeket. Mázlim van, hogy már ismerem a menetét a dolgoknak, így tudtam mi mihez kapcsolódik, meg tudtam mit akarok...

Az ATA érdekes elhalást produkál. Egyszerűen néha képtelen felépíteni kapcsolatot a VoIP provider felé. Ott belekerül a logba, hogy nem lehetett a kapcsolatot felépíteni. Azonban ha valaki hív, onnantól újra felépül minden. Hát ki érti ezt? :S Most feldobtam a Kiwi Syslog daemont a desktopra, és az ATA-ból SNMP-n szedem belőle ki a debug infót. Full részletes debugolást kértem tőle. Várok a megfelelő alkalomra, hogy dobja el őkelme a kapcsolatát, és lássam a hibákat. Kíváncsi vagyok mi a fene a baja. Ha nem oldódik meg, akkor kontaktolok a Linksys-el, mert még van rá techsupportom. Portokra gyanítok. Valamiért ő is az 5060-on akar kimenni. Azon gondolkodtam, hogy lehet radikálisnak kell lenni, és leszedni a másik ATA-ról a port forwardot. De előtte mindenképpen debugolok.

Közeledik a jövő hét! :S Picsába...

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr651763459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása