don't be nervous!

2010.04.03. 17:13

Ajjaj közelednek a határidők, és meg is látszik rajtam. Nem vagyok nyugodt. Egy pillanat alatt felhúzom magam szinte bármin. Ingerültség, agresszívség, néha letörtség, reménytelenség vesz erőt rajtam. Nagyon képlékeny minden, és próbálok lehetőségeket, esélyeket latolgatni. Nem egyszerű dolog na. Életem legkeményebb időszaka ez a pár év úgy érzem. Nem tudom ki hogy van vele, de azért szerintem mindenkit megviselne ha ennyi minden érné napi szinten, és mellé az egyéb nem publikus dolgok is. Belehúztam a szívással, na de nincs az a rossz ami el ne múlna egyszer, és akkor jön jó is. :) Derengeni látszik már az alagút végén valami jóság ha mindent megteszek érte. :) Igaz most a bányászbéka alatti béka alatti béka segge alatt helyezkedem el, de ha minden összejönne, a nyár végétől már teljesülnének az álmaim. :) Mondjuk takarítani azért nem akarok meg felszolgálni sem. Úgy gondolom, hogy simán találok a szakmámban is helyet magamnak, és el tudom a tudásomat adni a dumámmal ha akarom. Don't be afraid! Keep up!

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: ajjaj

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr61892193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása