választás

2010.04.11. 00:06

Ma megint választani kell menni. Nem rajongok érte, mert mindegyik egyformán szar. Találtam egy konfigurátort a neten ami segít eldönteni az ideális pártot. Végigcsináltam, és az mdf-et dobta. Hát akkor szavazok arra. Elolvastam a terveiket, de úgyis nonsense, nem maradok az országban bármit is akarnak csinálni. Az egész ország már most egy szánalmas vergődés sajnos. :S Az emberek furák, az egész több sebből vérzik. Mi lett ebből a helyből. :S Még kicsi voltam ovis, szerettem. Szerettem ősszel kinézni az ablakon, nézni ahogy a sok színes levél lehullik a fákról. Jók voltak a kontrasztok, jobban éreztem magam itt. Szerettem a balcsinál lenni, és ülni a kockás pléden. A 90-es évek is egész jól lementek, de sajnos olyan 2002 óta valami óriási hanyatlás kezdődött. :( Már az egész pain in the ass. Nem átlátható, nem átgondolt. Össze van gányolva. Remélem majd valaki egyszer rendbe tudja tenni. Én bevallom nem értek hozzá, egyszerű infós vagyok. Nehéz a politika, mert mindig van akinek nem jó hiába döntesz bárhogy. Meg kell találni az egészséges középutat. Bármelyik párt is nyer, hát... sok szerencsét neki! :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: nonsense

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr331910894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása