deadlines, and so on

2010.05.05. 19:18

Azok az átkozott határidők! :S Áhh jön az űberszopás, de most tényleg. Na jó nem siránkozom, van akinek szarabb szóval csitt. :)

Megkeresett egy srác mélben tegnap, aki anno akart tőlem valamit, de én nem akartam tőle semmit a távolság miatt, hogy jaj beszélgessünk már, mert olyan régen beszéltünk. Szakított a barátjával fél év után, és így meg úgy. Mondtam oké, miért is ne. Dumálgatni lehet. Visszavettem msn-re, erre kiteregette egyből a lapjait, és megmondtam: nem, nem lesz szex, kurvára nem fogok alkalmizni.

Egy: nem érek rá

Kettő: nem visz rá a lélek az alkalmis dologra. Nem érdekel az, hogy összefeküdjek olyannal aki semmit sem jelent számomra, és nem érzek semmit iránta. Nem kell egy kétlábon járó fasz csak azért, hogy legyen jó egyszer, és aztán "sohatöbbetnembeszélünkéskész". Szarul érezném magam miatta, olyan személytelen, olyan sivár a dolog.

Három: nem utazok Debrecenbe csak ezért :) Amúgy meg egy hülye kurva a srác... Csak fiúban. Viszont szépek a szemei. :S:S Talán a legszebbek amiket láttam eddig. Szénfeketék. :):) Láttam webkamerán, és hát huhh. Ő azt mondja cigány szemei vannak. LOL :D Sajnos szakács lesz, így nem egy vékony alkat szóval amúgy sem kéne. Kapcsolathoz meg idióta is lenne, mert az. Anno fénykorában mikor még nem volt meg az a barátja akivel szakított, órákat tudott velem beszélni telón. Akkor még megvolt a régi előfizum, és ingyen hívta a belső hálót így kihasználta jól. Néha igazak álmát aludtam mikor hívott. "AAAA mi van Gergő basszus mondjad!!! Aludtál? Nem... :D" Utáltam is érte. :) Erről ennyit.

Na jó tekintsünk vissza Máténak az elmúlt két napra mielőtt túl információéhes lesz. :) Hétfőn lent voltam Kanizsa cityben ZH-t írni. Késve kaptam meg reggel a kölcsön kocsit, így rohannom kellett. 100-120 városban, 150-160 főúton, és pont idejében odaértem. Egyedül Fonyódnál mértek a kanyarnál. Kínos volt a dolog, mert nem akartam elkésni. Eszembejutott idióta 18-19 éves korom amikor még sportszerűen így jártam a kocsikkal. Hát ja akkor még olcsóbb volt az üzemanyag, és nem aranyárban adták, meg nem is volt ilyen fejlett lézer cucc. Lent kiderült, hogy ja a 2zh csak a vizsga feltétele ám, és attól még szépen jönni kell vizsgázni. Ehh :S Hát ez gáz. Hiába tanultam meg azt a sok szar áramköri rajzot, semmire sem megyek vele, mert mindent tudni kell újra. Na majd az szigó után lesz a vizsgaidőpont, addigra összevakarom magam belőle. Az még ráér, könnyebb eset mint a matek. Jóval jönnyebb! Szóval a ZH után átmentem szaktársamékhoz ahol az estét is töltöttem, majd másnap visszamentem konzultációra. Nem voltak sehol. Bementem a tanulmányi osztályra, ott persze nem találtam meg senkit, majd random benéztem a termekbe. Végül a 3. próbálkozásom után megtaláltam őket az egyik csukott ajtajú terembe. Meghallgattam, nagyjából értettem, majd még mélezek vele, mert meg akarok tudni 1-2 algoritmust.

Aranyos volt T, hogy beszámolt nekem az érettségije állásáról. Persze drukkoltam neki, gondoltam rá. Azért ez is nagy dolog ez az érettségi. 18 évesen akkora dolognak tűnt, most meg csak mosolygok rajta. Távoli, letűnt korok halovány emlékei. :P

EOF

UPDATE: A 4.4.3-as KDE kint van. Már forgatom a notin. Talán solve-ol pár issue-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr991977177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása