lucky ones

2010.05.15. 09:11

2 napja voltam a városban, és hazafelé láttam egy fiú párt. 18 körül voltak és a buszmegállóban ültek, várták a buszt. Nem volt arrafelé senki így össze voltak bújva, és az egyik ölelte a másikat. Aranyosak voltak, és komolyan mondom örültem nekik, hogy olyan szépen megvannak. Reményt adott. Előttük mentem el, és mosolyogtam rájuk, de nem figyeltek rám. Persze, ha az ember szerelmes akkor nem a külvilág a lényeg. :)

Körülbelül 5 percen belül már a saját életemen gondolkodtam. 2 ex baráttal a hátam mögött amelyikből egyik sem szeretett, nem túl szép múlt. Az a kemény, hogy mindkettőnek megpróbáltam a maximumot adni. Cserébe a Domi kihasznált ahogy bírt. Egy év alatt egyszer nem kaptam tőle még puszit sem, nemhogy csókot. Még hozzám sem bújt. Én erőszakoltam meg kényszerítettem már rá a vége felé, hogy had öleljem meg... Azért ez kurva nagy gáz... A Laci meg szimplán dugni akart volna, és ennyi. Mondjuk ő nagyon aranyos volt, mert ő legalább hozzám bújt, és szeretgethettem. Nagyon aranyos tudott lenni mikor zavarban volt. A lábával rajzolgatott a homokba, és lehajtott fejjel mondta a mondandóját. :) Hehe. :) De ő meg kurva volt szóval. :S Áhh szar.

Mire akarok kilyukadni? Csupán arra, hogy sosem érezhettem milyen az, ha szeret a másik. Azért ez nem esik valami jól. :(

Nem irigykedek a párra, de azért mázlisták, hogy megtalálták egymást, és mindegyik érez is valamit a másik iránt. Ritka az ilyen, főleg fiúknál. És az is jó, hogy fel tudják vállalni egymást a tömegben is. Sok boldogságot nekik! :) Nem lesz egyszerű, de ha mindketten igazán szeretik egymást, és el tudják fogadni egymást, akkor hosszú kapcsolatra számíthatnak. Hajrá srácok! :)

És mi lesz nálam? Fogalmam sincsen. Nem stresszelek ezen, mert csak rosszabb lesz ha gondolkodom rajta. Talán van nekem is valami másik pólusom akivel még nem találkoztam, vagy passz. Mostanában visszaszorult ez nálam, mert velem most vizsgák fognak történni! :) Majd Angliában bedobom magam. Ennyi millió emberből csak van egy olyan kombó aki meleg, értelmes, és normális. Lennie kell! Van valószínűsége! :) (Valszám power)

Na minden jót!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr632004506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása