reghét

2010.01.25. 07:00

Reggel 7 óra van. Megkezdődött a reghét. Már rutin feladat nekünk megcsúszott fősulisoknak. Ez az utolsó reghetem életemben úgy tervezem. Miért? Mert tavasszal végezni fogok! Múlt héten beszéltem "kedvenc" to-s picsámmal, és lelkére kötöttem, hogy akkor én kérvényeket akarok ám leadni, plusz végezni is. Az egészben a jóság az, hogy nem vettem fel 1 tárgyat sem még. Vagy nem teljesült az előfeltételem, vagy pedig szimplán nem volt meghírdetve a kurzus. Miért is baj ez? Mert aki nem vett előzetes tárgyfelvételen fel tárgyat, az nem jelentkezett a tavaszi félévben. Ez alól persze mi kivételek vagyunk, mert egyszerűen nem bírtam felvenni a tárgyaimat. Szóltam is nekik, mondták, hogy nem gáz. Ajánlom is, hogy ne legyen gáz! Van egy tárgyam ami meg úgy lesz vizsgakurzusban, hogy még sosem hallgattam. Hát igen. Legutóbb mikor ilyet csináltunk, halvány fogalmam sem volt a tárgyról. Valahogyan összehoztam pótpót ZH-n. Megindult a gépezet, húzós félévem lesz fiúklányok. Oda kell tenni magamat. ;)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: suli

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr641699411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása