memoirs part 3

2010.02.04. 08:00

Gábor után boldog-boldogtalannak írtam randin, és végül akadt egy srác, Balázs. Még aznap találkozni akart. Nekem jó volt, így elmentem. Megint egy zenész srác volt. Ő sem volt az esetem. Nem nagyon találtam vele a hangot, és mindig is flegmának tűnt nekem. A főtéren találkoztam vele. Beszélgettünk és megnéztem a notebook-ját, mert lassúnak találta. Nem volt egy neten lógó típus. Mindig mutogatott nekem különböző klasszikus zenéket, hogy tetszik-e stb. Mondjuk zenei suliba járt. Ott is akart tovább tanulni. Közös témánk az nem létezett. Összeszedett egy srácot, aki szerintem át fogja baszni előbb-utóbb. Mikor töröltem msn-ről akkor éppen a legnagyobb gondja az volt, hogy melyik GSM-es PDA-t vegye.

Balázs után egy 16 éves szintén zenész sráccal kezdtem beszélgetni, aki pécsi volt. Nevezzük Z-nek. Tőle nem akartam semmit, mert szerelmes volt már másba, és a távolság is. Na ő aztán fura volt. Sosem bírtam őt követni. "hercegecskének meg hercegnek" hívta magát. Tudtam vele beszélgetni, de nem kötöttük le egymást túlzottan. Ő sem volt egy neten lógó típus, és mindig zenét komponált. Azt mondogatta, hogy a rózsaszín felhőcskéi és a zsiráfok között lebeg. Én túl buta vagy egyszerű voltam talán ahhoz, hogy megértsem a lelki világát. Pedig mondogatta, hogy jó pszihológus lenne belőlem. Szegényt durván baszogatták a sulijában a melegsége miatt. Akkor találkoztam vele, mikor Pécsen jártam. Utána meg is szűnt a kapcsolattartás vele. Ezek szerint negatív benyomást tettem rá. :D

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr451722511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása