film review

2009.10.20. 14:12

Az elmúlt 2 napban megnéztem pár filmet, ezekről írnék most kicsit, spoilerek nélkül.

Tudni kell, hogy igyekszem mindent DVD-n megnézni legalább, de ha lehet inkább a HD formátumot válaszom a kép, és a hang minősége miatt.

Elő kiválasztottam: Surrogates nagy csalódás volt. Tipikus bugyuta akciófilm némi scifi-vel, és egy drámai szállal. Várakozásaim alatt teljesített. Kár lenne megnézni moziban.

Második: Battlestar Galactica - The Plan ez a film az emberszerű Cylon-ok szemszögéből mutatja be a történetet. Érdekes volt látni ahogy a gépek az érzések rabjává válnak. :) tetszett.

Harmadik: Halálos kitérő 3. Na ez az film ami annyira gagyi lett, hogy már bele kellett tekernem. Még a CGI-k is. Iszonyat sz*r. Randi filmnek elmegy, ott úgyis más a lényeg. ;)

Negyedik: Pandorum. Ez az a film amiből érdemes megvárni a HD vagy DVD kiadást. Nem néztem meg, mert mozi rip, de nagyon komolynak tűnik. :) Aztán lehet csalódás lesz belőle, de egyenlőre megvárom a jobb minőséget

Tovább beszereztem még az Angels and Daemons extended Bluray image-ét. Meg kell néznem majd, hogy mivel több/kevesebb mint a sima.

 Kitaláltam, hogy nekem kell a The Island 1080p-s bluray image-ben. DVD-n már megvan amúgy. El is kezdtem lehúzni.

Ennyit a filmekről.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr251463057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása